Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، آئین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و فرماندار شهرستان اسدآباد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین سرلوحه امور شرکت توزیع برق استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزاد جمشیدی گفت: داشتن تعامل سازنده با مسئولان و دیگر دستگاه‌ها و پیگیری ابلاغ‌های شرکت توانیر و توزیع از دیگر مواردی است کد مدنظر بوده که امید است برای مدیر جدید برق شهرستان اسدآباد در این زمینه‌ها موفق عمل کند.

مجید درویشی، فرماندار اسدآباد نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه برق این شهرستان گفت: مدیریت توزیع برق اسدآباد یکی از دستگاه‌های همراه بوده و همیشه پای کار است که امیدواریم با تغییر مدیریتی صورت گرفته نیز همچنان شاهد خدمات‌رسانی بهتر و پیشرفت این دستگاه باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیرحسین بختیاری نورالدین مرادی‌عاشور به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان برق خدمات رسانی روابط عمومی فرماندار شهرستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برق شهرستان اسدآباد برق استان همدان توزیع نیروی برق شرکت توزیع توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم