Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@13:47:08 GMT

۸۶ مورد تخلف مالی و مدیریتی در باشگاه استقلال!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۴۰۸

۸۶ مورد تخلف مالی و مدیریتی در باشگاه استقلال!

باشگاه استقلال طی ۱۰ سال ۸۶ مورد تخلف مالی و مدیریتی داشته؛ یعنی سالانه بیش از ۸ مورد و هر سه ماه، حدودا دو مورد!

به گزارش ایمنا علی‌اصغر یوسف‌نژاد نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی آماری قابل تامل درباره تخلفات مالی و اداری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داده است.

او با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در این تحقیق و تفحص، تخلفات دو باشگاه به ‌طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است که در این میان باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ۸۶ تخلف و باشگاه پرسپولیس ۲۳ مورد تخلف را در امور مالی و مدیریتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باشگاه در بیشتر تخلفات مالی و اداری روند مشابهی دارند.

وی ادامه داد: تصدی هم‌زمان ۲ شغل توسط رییس هیات مدیره، عدم رعایت ماده ۴۴ اساسنامه باشگاه، عدم رعایت عقد قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی، رعایت نشدن قانون منع دخالت کارکنان در معاملات دولتی، ثبت درآمدهای غیرواقعی در باشگاه، فروش ارز دولتی در صرافی‌ها، مصرف درآمدهای ارزی در شرکت‌های دولتی، تضییع حقوق دولت، پرداخت مبالغ خارج از قرارداد، پرداخت ارزی به برخی از بازیکنان داخلی، رعایت نکردن موادی از ماده ۱۲۹ و ۱۳۰ قانون تجارت، عدم ثبت درآمد و هزینه‌ها در سال مالی مرتبط و... تنها بخشی از تخلفات مالی و مدیریتی باشگاه استقلال است که هر کدام به‌صورت مفصل در گزارش تحقیق و تفحص آمده است. در این گزارش حتی تقاضای ارجاع تخلفات به قوه قضاییه داده شده است.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 420013

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال تخلف مالی تخلف مدیریتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه استقلال مالی و مدیریتی دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد

طرفداری| کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال جریمه مالی شد
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟