Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@02:51:45 GMT

خبر 20 سه شنبه 2 اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۹۸۱

‍‍‍‍‍‍

توزیع کالا‌های اساسی با هدف تنظیم بازار؛ تاکید رئیس جمهوری بر ساده سازی روند پرداخت تسهیلات؛ برگزاری رزمایش همدلی برکت و فوت ۸۸ نفر دیگر از هموطنان بر اثر کرونا از عناوین این بخش خبری بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  توزیع کالا‌های اساسی با هدف تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده
قراره تا پایان ماه رمضان دویست هزار تن کالای اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد، روغن نباتی ومرغ منجمد با نرخ دولتی به تدریج در فروشگاه‌های بزرگ عرضه بشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح برنج حدود کیلویی هشت، شکر حدود کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰، و گوشت قرمز منجمد حدود ۴۲ هزار تومان قیمت خورده.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: قیمت حلیم و آش در ماه رمضان تغییری نداره و مثل پارسال حلیم کیلویی ۲۵ هزار و آش کیلویی ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شه. قیمت زولبیا و بامیه هم کیلویی ۲۴ هزار تومان تعیین شده...
*
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ساده سازی روند پرداخت تسهیلات به خانواده‌ها و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا تاکید کرد. آقای روحانی گفت این تسهیلات باید با حداقل ضمانت و با هدف حفظ اشتغال کارگران در اختیار متقاضیان قرار بگیره.
**
رزمایش همدلی برکت با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد. قراره تا پایان امسال ۱۸۰ هزار شغل با الویت بیکارشدگان ناشی از کرونا در شهر‌ها و روستا‌ها ایجاد بشه.
در حاشیه این مراسم دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم به نمایش دراومد ** از ظهر دیروز تا امروز متاسفانه ۸۸ نفر دیگه در کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان باختن. سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این آمار گفت ۱۲۹۷ مورد ابتلای جدید هم ثبت شده. با افزایش این تعداد، شمار جانباختگان به ۵ هزار و ۲۹۷ نفر و مبتلایان به ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسیده. البته تاکنون ۶۰ هزار و ۹۶۵ نفر از مبتلایان با تلاش کادر درمانی بهبود یافتن.
** تهران امروز یکی از روزهای گرم بهاری رو سپری کرد . شاید برخی ها فکر کردن باگرم شدن نسبی هوا میشه رعایت اصول بهداشتی بریا مقابله با کرونا رو کنار گذاشت(گزارش)    عذرخواهی و استعفای امام جمعه ایرانشهر که نشان از مسئولیت پذیری داره با استقبال کاربران فضای مجازی همراه شده . این موضوع و سیل کمک های مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان در بسته ای رو دقیقه ای (گزارش)    تجلی همدلی ، نوع‌دوستی و مهربانی با همدیگه این روزها در گوشه گوشه این سرزمین دیدنی است(گزارش)   سخنگوی قوه قضائیه با بیان این که دستگاه قضا حقوق شهروندی رو در مقام اجرا و عمل وظیفه خودش می‌دونه از اعزام هیئت‌های نظارت بر حقوق شهروندی به بخش‌های مختلف کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، مراجع قضایی و زندان‌ها گفت آقای اسماعیلی گفت : در مدت کوتاهی حداقل 65 پرونده پر شاکی رو شناسایی کردیم. با دستور رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌های جدی مشکلات این پرونده‌ها برطرف و تعدادی رأی صادر شد؛ بزودی برای تعدادی دیگه هم رأی صادر میشه.
سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگه ای از صحبت هاش خبرداد در سال گذشته 106 حکم به نفع منابع طبیعی صادر شده. در حوزه راه و شهرسازی هم 52 حکم در استان تهران اجرا شده و 102 هکتار از اراضی شهری رفع تصرف شده.
** نمایندگان مجلس زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده رو دو دوره مالیاتی پس از ابلاغ قانون جدید تعیین کردن. با تصویب مجلس، شرایط ارجاع پرونده‌های مالیات بر ارزش افزوده به هیئت حل اختلاف و اعضای هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی هم مشخص شدن
** رئیس جمهور در گفتگو با رئیس جمهور روسیه با اشاره به ضرورت گسترش همکاری‌ها و تبادل تجربیات تهران و مسکو در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: افزایش تبادلات تجاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار دو کشور قرار بگیرد
**
رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر اسپانیا هم با تاکید بر همکاری همه کشورها برای مقابله با کرونا گفت: متأسفانه در این شرایط بسیار سخت، آمریکا همچنان تحریم‌ها حتی در زمینه دارو رو علیه ایران تشدید کرده.
**
بحران رکود کرونایی دامنگیر نفت امریکا شد.
قیمت حواله‌های نفت آمریکا برای ماه آینده میلادی که فردا سررسید میشه در پایان معاملات بازار نیویورک به 40- دلار در هر بشکه رسیده. گفته میشه دلالان حاضرن 40 دلار به ازای هر بشکه بدن که مجبور نشن غرامت‌های تحویل نگرفتن رو بپردازن.
** آمارها نشون میده شمار مبتلایان کرونا در جهان در کمتر از یک ماه 5 برابر و شمار جان باختگان 8 برابر شده .(گرازش)    معاون اول رئیس جمهور درنشست با مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی گفت: برای تحقق جهش تولید به بخش های پیشران اقتصادی توجه جدی می شود .
**
امن‌ترین جا بعد از خونه، پایگاه‌های انتقال خونه . مدیرعامل سازمان انتقال خون با تاکید بر این موضوع گفته : با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به ادامه همکاری مردم برای اهدای خون نیازه. از بهبودیافته‌های کرونا هم خواسته شده پلاسمای خونشون رو برای درمان بیماران دیگه اهدا کنن.
** مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۲۲ تا ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری با اجرای همسان سازی و افزایش سالانه خبر داد .
**
براساس گزارش مرکز آمار تورم سالانه در فروردین ۳۲.۲ درصد رسید که نسبت به زمان مشابه ۲.۶ درصد کاهش داشته .
**
خرید و فروش املاک در فروردین نسبت به اسفند ۷۰ درصد و نسبت به فروردین پارسال ۵۲ درصد کاهش یافته . در تهران خرید و فروش املاک ۸۹ درصد نسبت به اسفند کاهش یافته و نسبت به فروردین 70 درصد
*** کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 خبر مشروح رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳