Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه به شرح ذیل است:

واگذاری سهام شرکت های دولتی با هدف تامین عدالت اجتماعی/ خرید سهام دولت به کد بورسی نیاز دارد؟
صالح گفت: واگذاری سهام شرکت های دولتی با هدف گسترش مالکیت عمومی و تامین عدالت اجتماعی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ محموله های بعدی نفت WTI هم کاهشی شد
افت بهای نفت وست تگزاس اینترمدیت تنها محدود به محموله های تحویل ماه می نشده و محموله های نفتی ماه های بعدی هم کاهش قیمت داشته اند.

بانک ها همچنان اقساط وام ازدواج را کسر می کنند!
آنطور که پیداست بانک‌هایی که وام ازدواج می‌دهند نه تنها مراعات زوجین را نمی کنند بلکه در صورت به تعویق افتادن قسط، جریمه‌ای برای این زوجین در نظر می‌گیرند که این مسئله اصلا عادلانه نیست.

ابلاغ قیمت مصوب کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی
تابش گفت: قیمت مصوب انواع اقلام اساسی و مواد بهداشتی ابلاغ شد و در سامانه قیمت قرار دارد.

نگاه بازار طلا به کاهش بهای نفت / آیا طلا گران می‌شود؟
کارشناس اقتصادی گفت: در صورت رکود در اقتصاد خام، طلا به عنوان کالای امن، افزایش تقاضا خواهد داشت.

بزرگترین خسارت هوایی صنعت بیمه کشور پرداخت شد
رضایی گفت: بزرگترین خسارت هوایی در تاریخ صنعت بیمه کشور به مبلغ ۳۶۱ میلیارد ریال توسط بیمه ایران به هواپیمایی کاسپین پرداخت شد.

سقف معافیت مالیاتی حقوق در سال ۹۹ اعلام شد
پارسا گفت: سقف معافیت مالیاتی امسال به طور سالانه ۳۶ میلیون تومان و به صورت ماهانه سه میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلمانی با اشاره به لزوم اعلام مواضع وزارت آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره و ضمن تبریک حماسه‌سازی ایران مقتدر در مقابله با صهیونیسم اظهار داشت: فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان به‌عنوان اصلی‌ترین رکن آموزشی کشور بوده و معطوف به بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون فرهنگیان کشور و مورد حمایت دولت است که با فعالیت اقتصادی نظیر اداره شرکت‌ها، بر سرمایه‌گذاری و سهام‌داری شرکت‌ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و ارائه خدمات به فرهنگیان در جهت ارتقا سطح فرهنگیان است.

سلمانی با اشاره به اینکه تقویت معیشت فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره قابل‌تحقق است، تصریح کرد: خلق ثروت برای اعضا و سهام‌داران به‌ویژه برای فرهنگیان به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی صورت می‌پذیرد و اعتماد آفرینی باید در دستور کار باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت: اهتمام به افزایش بهره‌وری وظیفه صندوق ذخیره است و این صندوق در تلاش است تا به نحوی عمل کند که امور آموزش و پرورش نظیر بیمه، لیزینگ و خدمات مختلف و… له صندوق ذخیره محول شود.

وی اذعان داشت: هنرستان‌ها می‌توانند واحدهای تولیدی خوبی برای صندوق ذخیره باشند که این امر رویکردی بسیار مهم در صندوق ذخیره و می‌تواند نقش مهمی در راستای شعار جهش تولید ایفا کند.

سلمانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل‌دسترسی است.

کد خبر 6091198

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند