Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعات انتقال لائوتارو به بارسلونا هر روز جدی تر می شود.

طرفداری - بارسلونا به لائوتارو مارتینز علاقه زیادی دارد اما با وجود بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد او، سران بلوگرانا می خواهند با فرستادن بازیکنان خود به اینتر، رقم را کم کنند.

به گزارش اسکای اسپورتس انگلیس، لائوتارو مارتینز در صدر لیست خرید بارسلونا برای تابستان است اما به دلیل مسائل اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا، پرداختن 111 میلیون یورو برای آنها دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائوتارو مارتینز مشتاق پیوستن به بارسلونا است و به نظر نمی رسد مشکل خاصی برای توافق شخصی با بازیکن وجود داشته باشد. مذاکرات از قبل آغاز شده و اینتر مشکلی با معاوضه لائوتارو با بازیکن ندارد اما آنها آرتور، هافبک برزیلی بارسلونا را طلب کرده اند. بلوگرانا چنین خواسته ای را رد کرده است. 

در مقابل بارسلونا به اینتر پیشنهاد داده تا نلسون سمدو و کارلس آلنیا را در مقابل لائوتارو مارتینز بگیرد. گفته می شود سمدو از جدایی از بارسلونا استقبال می کند و اینتر هم علاقه زیادی به این مدافع راست دارد. نراتزوری به آلنیا هم علاقه دارد. آلنیا، محصول لاماسیا، در حال حاضر به طور قرضی در رئال بتیس بازی می کند اما امیدوار است بتواند در تابستان به نیوکمپ بازگردد. به این ترتیب راضی کردن او برای اینتر کار راحتی نخواهد بود. همچنین بعضی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا بعد از انتقال پرز به رم، اصلا راضی نیستند یک محصول دیگر آکادمی خود را بفروشند. 

بارسلونا همچنین جونیور فیرپو را که به تازگی از رئال بتیس خریداری کرده بود، به اینتر پیشنهاد داده اما اینتر به او علاقه ای ندارد. بارسلونا خودش به یک مدافع چپ دیگر علاقه دارند. آنها می خواهند برای خرید تاگلیافیکو، مدافع آرژانتینی آژاکس اقدام کنند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه 

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل