Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گفت: ۲۵ هزار و ۳۴۵ عدد دستکش و ۱۰۰ عدد ماسک احتکاری در آستانه‎اشرفیه کشف شد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود اقلام بهداشتی احتکار شده در یک انبار در شهرستان آستانه‌اشرفیه بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل دپو اقلام بهداشتی را در آستانه‌اشرفیه شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره صمت به انبار مورد نظر اعزام شدند، ادامه داد: در بازرسی از این مکان ۲۵ هزار و ۳۵۴ عدد دستکش لاتکس و ۱۰۰ عدد ماسک فیلتردار ۹۵n احتکاری کشف شد.

سردار ملکی به دستگیری متهم ۴۲ ساله و معرفی وی به مرجع قضایی در این رابطه اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی اقلام کشف شده از سوی کارشناسان ۲۵۷ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه عده‌ای سودجو و فرصت طلب در این ایام اقدام به احتکار و گرانفروشی اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند، گفت: پلیس به صورت قاطع و قانونی با اینگونه افراد برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی متهمان احتکار اقلام بهداشتی آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد