Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دو صورت همزمان و غیرهمزمان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سالار ارزیده معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص برگزاری آنلاین کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بستر آموزش الکترونیک یک بستر با ظرفیت و قابلیت‌‌های فراوان و البته از سوی دیگر ایجاد کننده محدودیت‌هایی در تعامل مستقیم و در لحظه استاد و دانشجو به ویژه در حوزه آموزش‌های عملی و مهارتی حوزه‌ای چون علوم پزشکی و مهارت‌های حرفه‌ای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف نهایی تمام دوره‌های آموزشی ارتقای صلاحیت یا competency فراگیران است که شامل سه جز نگرش، دانش و مهارت است و در هر دوره آموزشی ترکیبی از این موارد بسته به مقدماتی یا پیشرفته بودن دوره و موضوع آن هدف گیری می شود.

 معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تلاش ما در این مجموعه این است که بتوانیم دوره های یادگیری الکترونیکی با اثربخشی مناسب با اطمینان از کیفیت آنها را طراحی کنیم و در این مسیر نیازمند استفاده از تجربه های موفق بین المللی هستیم. دوره‌‌هایی که به ما اطمینان کافی از ایجاد نگرش مناسب، دانش کافی و مهارت عملی مناسب در فراگیر را می دهد.

ارزیده متذکر شد: در واقع باید تفاوت جدی در برگزاری یک کلاس مجازی با ایجاد یک تجربه یادگیری الکترونیک قائل شویم. در اولین اقدام همان دوره های مرسوم به صورت مجازی برگزار می شود اما در اقدام دوم با تکیه بر ظرفیت های آنلاین و با کمک ابزارها و قابلیت های تکنولوژی آموزشی یک تجربه مفید و ماندگار خلق می شود.

 وی اضافه کرد: دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به دو صورت همزمان و غیر همزمان همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار می شوند. دانش‌پذیران می توانند از طریق بسترهای به روز و کار آمد آموزش مجازی وارد دوره های آموزشی شده و ضمن ایجاد و حفظ تعامل دو سویه با اساتید و تسهیلگران توانمند فرآیند یادگیری را به بهترین نحو ممکن پیگیری خواهند کرد. 

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره ها از طریق وبسایت مجموعه به آدرس jdsbm.ac.ir  یا با شماره تماس های 69-22439864  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش علوم پزشکی دانش جها د دانشگاهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آموزشی جهاد دانشگاهی دوره های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آموزشی تابستانه با موضوع اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به همت فرهنگستان علوم اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های این اردو نقشه تمدنی انقلاب اسلامی، جریان ولایت الهیه، فلسفه تاریخ، نظریه اجتماعی، تمدن غرب، فقه حکومتی، علم دینی، نظریه پیشرفت، مدل حل مساله و اندیشه منیر است.

از شرایط ثبت نام می‌توان به طلاب سطح ۲ بودن، دانشجویان کارشناسی، قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

لازم به تاکید است دوره برای برادران فقط به صورت حضوری و برای خواهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد و زمان برگزاری اردو نیمه دوم شهریور خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان علوم اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 6089506 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک