Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وظیفه و رسالت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه تمامی امکانات بهداشتی و درمانی خود را در ایام شیوع ویروس کرونا بسیج کرد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور شامگاه سه‌شنبه در دیدار جمعی از مدیران خبرگزاری‌های گیلان که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به مشکلات گیلان در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: این مشکلات باید هرچه سریع‌تر با همت مسئولان مربوطه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه حادثه شیوع ویروس کرونا باعث پیدا شدن نقاط ضعف این استان در حوزه بهداشت و درمان شده است عنوان کرد: درمانگاه‌های سپاه قدس گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی در استان فعالیت داشتند و در حال خدمت‌رسانی به مردم و بیماران بودند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره بر اینکه سپاه تمامی امکانات بهداشتی و درمانی خود را در ایام شیوع ویروس کرونا بسیج کرده بود خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات با این هدف انجام شد تا برای مردم مشکلات کمتری به وجود بیاید از طرفی گروه‌های خیر نیز با مشارکت بالای خود در امور خیریه میدان کمک‌رسانی را خالی نکردند.

570 هزار ماسک توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید شداستاندار خراسان‌رضوی: سپاه جان خود را برای حفظ انقلاب و ملت گذاشته استکرمانشاه| 250 گروه جهادی در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند؛ توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه

وی بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در کشور جهت ایجاد اینترنت ملی تأکید کرد و با بیان اینکه متولیان امر می‌بایست در این حوزه چاره‌اندیشی کنند تصریح کرد: باید در زمینه فعالیت در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرد زیرا مقام معظم رهبری نیز در زمینه قوی شدن فضای مجازی تاکیدات فراوانی دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تلاش‌های خوب و قابل تقدیر اصحاب رسانه برای انعکاس هر چه بیشتر و بهتر عملکرد کادر بهداشت درمان و سایر نیروهای خدمت‌رسان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اصحاب رسانه در هنگام شیوع ویروس کرونا جانانه در میانه میدان بودند تا مردم را از اوضاع استان باخبر کنند.

سردار عبدالله‌پور ضمن تبریک به مناسبت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آحاد مردم به ویژه محرومان عنوان کرد: در آن زمان حدود 40 هزار پاسدار سپاه را تشکیل دادند و تا امروز سپاه 40 هزار شهید پاسدار تقدیم کشور کرده از طرفی روح حاج قاسم سلیمانی نیز باعث جهانی شدن سپاه در کل دنیا شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر کلمه‌اش دارای معنا و مفهومی بسیار عمیق است تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاید روحیه نظامی داشته باشد اما هم‌اکنون در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها با قدرت فراوانی حضور دارد و در بخش نظامی نیز به پیشرفت‌های فراوانی رسیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان وظیفه و رسالت سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در این راه ارزشمند و مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای فراوانی نیز تقدیم انقلاب کرده است از سوی دیگر فعالیت شاخص در حوزه محرومیت‌زدایی و توجه به محرومان جامعه از دیگر ویژگی‌های سپاه محسوب می‌شود.

سردار عبدالله‌پور حضور سپاه در اموراتی نظیر کفن و دفن اموات در ایام شیوع ویروس کرونا، گندزدایی اماکن عمومی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: ساخت مسکن محرومان، کمک‌رسانی معیشتی و بسیاری از کارهای دیگر همگی در بخش محرومیت‌زدایی سپاه انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سپاه به خدمت‌رسانی و نوکری مردم افتخار می‌کند و در این زمینه تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد اظهار داشت: سپاه در مسئله جنگ نرم و مسائل فرهنگی، اجتماعی به خوبی ورود کرده است از طرفی سپاه وظیفه دارد هرجایی که برای انقلاب اسلامی مانعی به وجود بیایید آن را برطرف سازد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه پاسداران را همچون شبکه‌ای که با توجه به مشکلات موجود خود را انعطاف می‌دهد تلقی کرد و ابراز داشت: رزمایش دوم سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا با شعار کمک مؤمنانه از روز نیمه شعبان در گیلان آغاز شده و در قالب آن به خانوارهای آسیب‌دیده کمک می‌شود.

انتهای پیام/614/ ز

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایام شیوع ویروس کرونا فرمانده سپاه قدس گیلان عبدالله پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم

فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی افزود: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم، بیان کرد: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

وی تصریح کرد: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

موحد تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای رونق تولید دانش بنیان استان استفاده شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش‌بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان‌ها برگزار می شود، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح‌ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

به گزارش تسنیم، در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است