Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:54:31 GMT

حمله داعش به اتوبوس حامل افسران پلیس عراق

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۶۸۵۳

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال این کشور امروز (سه‌شنبه) از سوی عناصر داعش در استان کرکوک مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه حوزه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است: یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال عراق، در نزدیکی روستای «الدب»، در ناحیه «الریاض» استان کرکوک مورد حمله گروه تروریستی داعش قرار گرفت که در پی آن و بر اثر تیراندازی عناصر داعش به افسران پلیس، یک افسر پلیس مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه افسران مجروح در این حمله تروریستی برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و نیروهای امنیتی نیز عملیات بازرسی منطقه برای یافتن عاملان این حمله تروریستی را آغاز کرده‌اند.

در روزهای اخیر حملات تروریست‌های داعش در عراق افزایش یافته و این باعث نگرانی‌هایی از شدت گرفتن دوباره فعالیت این گروه تروریستی شده است.

برخی کارشناسان در عراق معتقدند تحرکات اخیر داعش می‌تواند نشانه‌های نگران‌کننده‌ای از سوءاستفاده پشتیبانان این گروه تروریستی از شیوع کرونا و بی‌ثباتی سیاسی در عراق برای سازماندهی مجدد داعش و تحمیل دوباره ناامنی، بی‌ثباتی و گسترش تروریسم در این کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش عراق افسران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان