Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شواری اسلامی و سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت امشب ۲ اردیبهشت ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداختند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه اگر ما می‌توانیم تسهیلاتی بدهیم فردا یا پس فردا و حتی یک هفته بعد بدهیم گفت: کشور‌های مختلف حمایت‌های را از واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام داده‌اند، در کشور ما هم مشاغل آسیب دیده اند و حتی در برخی از موارد حدود ۷۰ درصد میزان آسیب ارزیابی شده است، در کشور ما مشاغلی که بیشترین آسیب را از کرونا دیده‌اند مشخص شده است به عنوان مثال مرغداری‌ها به دلیل کاهش تقاضا با عدم خرید مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بنده با هر صنفی که صحبت می‌کردم متوجه شدم که هیچ گونه تسهیلات و یا ارفاقی در خصوص مشاغل انجام نشده است گفت: طی تماس‌های متعدد که انجام دادم متوجه شدم که حتی یک مورد از تسهیلات به دست مردم نرسیده است به طوری که حتی بخشودگی‌ها و معافیت‌های مالیاتی محقق نشده است.

نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه اگر قولی به مردم می دهیم ، دیگر قول نیست بلکه طلبی است که باید به مردم بدهیم افزود: به نسبت کشور‌های دیگر در مقابله با کرونا توفیقاتی داشتیم به طوری که انبوهی از کالا‌ها را داریم و تنظیم بازار به خوبی صورت گرفته است، به دلیل کمبود، قیمت‌ها افزایش پیدا نکرده است.  انصافاً چیزی به عنوان کمبود حس نکرده ایم و فروشگاه‌ها خالی نشده‌اند، اما بحث ما این است که چه لزومی دارد که موضوعی را رسانه‌ای کنیم در حالی‌که هنوز نهایی نشده است؛ لذا موضوع وقتی نهایی شد باید آن را رسانه‌ای و بلافاصله اجرایی کرد، عدم اجرا برای مردم تلخ است.

در حال تکمیل ... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات کم بهره عبدالرضا مصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن