Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین عرضه گوشی‌های Honor 30 باعث به فروش رفتن بیش از ۵۰ هزار دستگاه از آن‌ها شد.

به گزارش شریان نیوز، شرکت آنر که مدت زیادی تحت لیسانس شرکت هوآوی، هم‌وطن و ارائه‌دهنده خود بود، حالا که مستقل شده توانسته است اعتبار خوبی در بازار کسب کند و محصولات خود را به خوبی به فروش برساند. به تازگی، محصولات جدیدی از این شرکت در بازار چین ارائه شده است که پرچمداران آنر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرچمداران شامل گوشی‌های Honor 30، Honor 30 Pro و +Honor 30 Pro هستند. خبر‌های جدید از پرچمداران آنر حاکی از آن است که خانواده آنر در اولین ثانیه‌های عرضه خود، به طور کامل به فروش رسیده‌اند و همچنین آنر اعلام کرده است که پس از این فروش عظیم، بیش از ۴۲ میلیون دلار کسب درآمد داشته است. یک حساب سرانگشتی ساده نشان می‌دهد که چیزی حدود ۵۴ هزار تا ۱۰۰ هزار دستگاه از گوشی‌های Honor 30 به قروش رسیده است.

شرکت آنر هفته گذشته سه گوشی خانواده Honor 30 خود را معرفی کرد. مدل پایه این گوشی‌ها یعنی Honor 30 و ارزان‌ترین انتخاب در خانواده خود است. این گوشی پرچمدار با قیمت حدود ۳ هزار ین در چین به فروش می‌رسد. Honor 30 دارای جدیدترین پردازنده هوآوی، Kirin ۹۸۵ است. این گوشی دارای دوربین چهارگانه است که لنز اصلی آن ۴۰ مگاپیکسل قدرت دارد و توانایی فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی Honor 30 هم دارای یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. تفاوت این گوشی نسبت به گوشی‌های نسل قبل خود این است که جک ۳.۵ میلیمتری صدا ندارد.

مدل بهتر از مدل پایه این خانواده، Honor 30 Pro و مدل پیشرفته این خانواده هم +Honor 30 Pro است که هر دو دارای حسگر اصلی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در ماژول دوربین پشتی خود هستند. علاوه بر این، دو گوشی پیشرفته خانواده پرچمدار آنر، از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و صفحه نمایش آن‌ها دارای نرخ فریم بالایی هستند. آنر قیمت مشابهی برای دو گوشی پیشرفته Honor 30 و +Honor 30 Pro مدل پایه این گوشی‌ها که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند با قیمت ۷۰۰ دلار و مدل دیگر آن‌ها با رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۷۷۷ دلار فروخته می‌شوند.

منبع: شریان

کلیدواژه: گوشی های Honor 30 گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟