Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه دستیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوزدرباره دستور رئیس جمهور برای شروع فعالیت اقتصادی در کشور گفت: این دستور و باز شدن راه‌ها برای رفت و آمد، احتمال زیاد شدن شیوع کرونا در بین مردم را بیشتر خواهد کرد، برای چنین اقدامی باید از قبل پایش و آماری به دست می‌آمد تا بعد رئیس جمهور دستور به بازگشایی مراکز اقتصادی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طبق گفته‌های وزیر بهداشت٬ کشور در وضعیت مدیریت کرونا قرار دارد و با چنین اوضاعی دستور رئیس جمهور برای شروع مجدد فعالیت در کشور اشتباه است.

دستیار با اشاره به تناقضات موجود بین دولتمردان در مواجه با کرونا اظهار کرد: چنین مسئله‌ای حتی بین سخنان وزیر بهداشت و وزیر کشور دیده شده است حتی رئیس جمهور هم چنین مسئله‌ای در صحبت‌های خود دارد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه با تاکید بر نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی بر دولت گفت: خانه ملت کمیسیون بهداشت دارد و با مصوبه‌ای می‌تواند کابینه اجرایی کشور را مجبور به انجام اقداماتی کند اما با دستور رئیس جمهور خود مجلس نیز زیر سوال می‌رود.

وی درباره بی برنامگی دولت گفت: دولت برنامه‌ مهمی برای اداره کشور نداشته که همین مهم‌ترین معضل هفت سال اخیر بوده است اما برجام هم که با تلاش کابینه اجرایی به نقطه‌ای رسید شکست خورد و در نتیجه دولتمردان بی‌انگیزه شدند.

دستیار در ادامه اظهار کرد: زمانی که آمریکا از برجام خارج شد دولت هیچ حرکت رو به جلو یا کنترلی انجام نداد؛ اما باید گفت قدرت و توانایی اداره کشور را ندارد و اختلافات عجیب و غریبی در ساختارهای قوه مجریه وجود دارد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه توان مدیریت در دولت وجود ندارد گفت: همین مسئله منجر به متضرر شدن کشور و مردم شده است. بیشترین عاملی که در بی انگیزگی و بی تحرکی کابینه موثر بوده مجلس شورای اسلامی است. زیرا اگر خانه ملت قوی در رأس کار بود دولت را به کار وادار می کرد. طرح و مصوباتی را به دولت می‌داد تا فعالیت کند. دولت انگیزه و قدرت ندارد کسی هم نیست او را مجبور به کار کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دانشجویان در مقابله با کرونا گفت: گروهی از تشکل‌های دانشجویی در اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تهییه ماسک کردند همچنین عده‌ای نیز در استان فارس بین مردم مواد شوینده تقسیم می‌کنند. تشکل‌های دانشجویی به نسبت توانایی و امکانات خود از خیلی نهادهای دیگر پر ثمرتر بودند.

انتهای پیام/

171 / 320 دولت دانشگاه دانشجو مردم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دولت دانشگاه دانشجو مردم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!