Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های مسکن محرومان استان باید در اسرع وقت انجام شود، گفت: هیچ طرح و پروژه عمرانی نباید به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف یا عملیات اجرایی آن محدود شود و کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران باید احداث پروژه‌های عمرانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید کمال الدین میرجعفریان، روز گذشته دوم اردیبهشت در بازدید از پروژه طرح مسکن محرومین در روستای تقاب شهرستان خوسف، اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی آغاز شده که از این میزان دو هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک سه هزار واحد دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: تسهیلات بلاعوض مسکن محرومین ظرف ۲۴ ساعت پس از شروع کار پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: افرادی که از سوم اردیبهشت‌ماه، عملیات ساخت و ساز مسکن خود را دوباره آغاز کنند و رونق دهند، با تایید فرمانداری‌ها تسهیلات بلاعوض و کم بهره آنان به نسبت پیشرفت فیزیکی طی ۲۴ ساعت آزادسازی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسكن خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان