Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:32:42 GMT

اهدای بیش ۲ هزار بسته بهداشتی توسط خیران کمیجانی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۸۲۰۴

اهدای بیش ۲ هزار بسته بهداشتی توسط خیران کمیجانی

اردولالو از اهدای ۲ هزار ۳۳۲ بسته بهداستی توسط خیران کمیجانی به نیازمندان خبر داد.

«عزیزاله اردولالو» با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان و محرومین به ویژه در این شرایط که همه به نوعی درگیر بیماری کرونا هستند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خیرین و نیکوکاران کمیجانی همواره در همه زمان ها یار و یاور نیازمندان و محرومین بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امدادشهرستان کمیجان با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا نیز خیرین و نیکوکاران، نیازمندان را تنها نگذاشتند، افزود: در این ایام تعداد ۲ هزار و ۳۳۲ بسته بهداشتی با اعتبار بیش از ۲۰۵ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت این شهرستان اهدا شد.

 

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای ضرورت مساعدت به نیازمندان و محرومین به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: با وجود شرایط فعلی و تأکیدات مقام معظم رهبری فرصتی برای کمک به همنوعان فراهم شده است که امید است همواره شاهد حضور و مشارکت گسترده افراد در این رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات باشیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بسته های بهداشتی توزیع شده، شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده بوده است، خاطر نشان کرد: این بسته ها با اعتبار بیش از ۲۰۵ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت اهدا شده و همواره ما در حال جمع آوری کمک های خیرین و اهدا آن به نیازمندان هستیم.

 

رئیس کمیته امدادشهرستان کمیجان همچنین به فعالیت های مراکز نیکوکاری و همکاری آنان با کمیته امداد نیز اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۵۲۴ بسته بهداشتی توسط مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج)، ۵۰۰ بسته توسط مرکز نیکوکاری حسینیه شهداء سمقاور و ۱۲۹۰ بسته توسط مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) میلاجرد جمع آوری شده است.

 

اردولالو  اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان کمیجان و همه مراکز نیکوکاری این شهرستان با تمام ظرفیت‌های موجود آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان کمیجان کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود