Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@04:55:55 GMT

اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۸۳۰۶

اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک

مدیر کانون مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک از اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج این مسجد خبر داد و گفت: در این رزمایش بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی میان نیازمندان و مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه، با اشاره به اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان با محوریت مساجد اظهار کرد: این طرح بسیار مفید و حساب شده است و نیازمندان و خیرین توسط افراد فعال مساجد هر منطقه شناسایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک شرایط پیش آمده در پی شیوع ویروس کرونا را فرصتی برای تجلی انسانیت و کمک به هم‌نوعان برشمرد و افزود: در شرایط بحرانی امروز که ویروس کرونا علاوه بر سلامت جسم افراد، روح و روان آنها را هم نشانه گرفته و نگرانی و اضطراب به سراغ بزرگ و کوچک انسان‌ها رفته، کمک به هم‌نوعان چراغ سبز امید را در دل‌ها روشن می‌کند.

 

وی به مشارکت پرشور آحاد مردم در اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه اشاره کرد و اذعان داشت: امروزه شاهد برخی سبقت‌های نیکی هستیم که برخی در پرونده اعمال خود ذخیره می‌کنند و نیاز مردم را نعمت خدا می‌دانند و با آغوشی باز از این نیازها استقبال می‌شود.

 

ماسوری با بیان اینکه مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک در شرایط کنونی اقداماتی را در راستای حمایت از مردم آسیب‌دیده و نیازمندان انجام می‌دهد تصریح کرد: مجموعه‌های این مسجد از جمله کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت با همکاری پایگاه بسیج خواهران طیبه و موسسه قرآنی حضرت زینب کبری (س) اقدام به اجرای رزمایش کمک مومنانه کرده و پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به توزیع سبدغذایی و اقلام بهداشتی میان نیازمندان می‌پردازند.

 

وی عنوان کرد: در این زمینه در مرحله اول توزیع ۷۰ بسته موادغذایی، ۱۰۰ بسته فرهنگی همراه با شکلات، ۶ هزار ماسک رایگان و موادضدعفونی و مشاوره رایگان از طریق فضای مجازی جهت ایجاد آرامش در خانواده‌هایی که دچار اضطراب و نگرانی بیش از حد شده بودند صورت گرفت.

 

مدیر کانون مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک به ارائه اقدامات گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج این مسجد پرداخت و خاطر نشان کرد: حضور در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه شهرستان اندیمشک و تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی جهت توزیع در سه نوبت میان خانواده‌های کم‌درآمد و مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا از مهم‌ترین اقدامات این گروه جهادی طی روزهای اخیر بوده است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه مشاغل آسیب دیده از کرونا اقدامات جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج رزمایش کمک مومنانه مسجد نبی اکرم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک