Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با پیش بینی اینکه بیش از ۹۰ درصد خانوارهای اصفهانی متقاضی وام یک میلیونی دولت باشند، گفت: با وجود ارسال ۳۱ میلیون پیامک برای دریافت این وام در کشور، هنوز مشخص نیست چه تعداد خانوار یارانه‌بگیر اصفهانی متقاضی این کمک هستند.

محسن نیرومند در گفت‌ وگو با ایسنا در مورد وام یک میلیون تومانی دولت، اظهار کرد: این وام هیچ ارتباطی به افراد شاغل، بیکار، آسیب دیده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ندارد، بلکه دولت این کمک را به تمام افراد یارانه بگیر که متقاضی دریافت آن هستند، پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه در کشور ۲۵ میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر وجود دارد، توضیح داد: قرار شد هر سرپرست خانوار یارانه بگیر که تمایل به دریافت این وام دارد، شماره ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کند تا در آینده اجازه برداشت اقساط وام از حساب یارانه آنها وجود داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه از این تعداد، ۲۲ میلیون سرپرست خانوار شماره تلفن همراه به نام شان ثبت بود و ۲.۵ میلیون سرپرست خانوار هیچ شماره ای به نام خود نداشتند که این مسئله موجب ازدحام دفاتر خدمات ارتباطی در روز شنبه شد.

وی به تمدید درخواست وام یک میلیون تومانی از سوی دولت اشاره کرد و گفت: افرادی که تا ۳۱ فروردین ماه کدملی خود را ارسال کرده بودند، وام تا چهارم اردیبهشت به حسابشان واریز می شود، همچنین سرپرستانی که تا ۷ اردیبهشت درخواست خود را ثبت کنند تا یک هفته بعد وام آنها واریز می شود و خانواده هایی که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ثبت نام کنند این وام تا پایان اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

نیرومند با بیان اینکه در استان اصفهان حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار یارانه بگیر وجود دارد، تاکید کرد: در حالیکه ۳۱ میلیون پیامک درخواست برای دریافت وام یک میلیون تومانی در کشور ارسال شده، اما مشخص نیست چه تعداد خانوار اصفهانی هستند، با این حال پیش بینی می شود بیش از ۹۰ درصد یارانه بگیران اصفهانی خواستار دریافت این وام هستند.

وی درباره تعداد بالای پیامک های ارسالی در کشور، توضیح داد: برخی سرپرستان خانوار بعضا دو یا سه خط تلفن همراه داشتند و یا برخی از این پیامک ها مربوط به خانوارهایی است که حتی یارانه دریافت نمی کنند و مشمول این وام نمی شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه قرار است بسته های حمایتی دیگری جهت کمک به اقشار آسیب پذیر در دوران کرونا پرداخت شود، اظهار کرد: تاکنون طی دو مرحله و در هر مرحله به حساب یک میلیون و نیم خانوار بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان واریز شده است، اما مشخص نیست در اصفهان چه تعداد مشمول این کمک شده اند.

وی با اشاره به اینکه قرار است برخی مشاغل آسیب دیده از کرونا همانند کارگران ساختمانی، رانندگان تاکسی و کارگران فصلی و ... که بیمه نیستند مورد حمایت قرار گیرند، توضیح داد: طبق برآوردها حدود ۴ میلیون خانوار مشمول طرح حمایتی دولت قرار گیرند و مطابق این طرح خانواده های یک نفره، یک میلیون تومان؛ خانواده های دو نفره، یک و نیم میلیون تومان و خانواده های سه نفره، دو میلیون تومان به صورت تسهیلات و با نرخ سود ۴ درصد به حساب یارانه آنها واریز می شود.

نیرومند توضیح داد: مشمولان این کمک نیاز به ثبت نام ندارند و براساس اطلاعات موجود، این تسهیلات در آینده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وام یک میلیونی کروناویروس يارانه سرپرست خانوار وام یک میلیون تومانی خانوار یارانه بگیر سرپرست خانوار استان اصفهان واریز می شود مشخص نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی