Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:56:47 GMT

محمدی: عجله‌ای برای بازگشت کریمی نداریم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۸۳۳۸

محمدی: عجله‌ای برای بازگشت کریمی نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: دکتر کیهانی از عمل جراحی انجام شده روی زانوی کریمی ابراز رضایت و تاکید کرد که او خیلی سرحال به کشتی برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، غلامرضا محمدی در خصوص وضعیت علیرضا کریمی اظهار داشت: علی، فردای روز جراحی، مرخص شد. چیزی که خیلی خوشحال مان کرد این بود که دکتر کیهانی خیلی از عمل راضی بود و می گفت که کار عالی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی المپیک به تعویق افتاد با او صحبت کرده بودیم که نظرت در مورد جراحی زانوی کریمی چیست که گفت جراحی شود. این اتفاق روز یکشنبه انجام شد.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های کریمی پس از مرخص شدن از بیمارستان

وی ادامه داد: چیزی که مشخص بود اینکه علیرضا با آن زانوی قبلی نمی توانست کشتی بگیرد. خیلی از عمل های رباط زانو را ببینید، بعد از جراحی خیلی بهتر از قبل می شوند. کاری که دکتر کیهانی روی زانوی علیرضا کریمی انجام داد هم به همین شکل است. او می گفت کاری که روی پایش انجام دادیم، باعث می شود که بهتر از قبل هم روی تشک بیاید. دکتر کیهانی تاکید کرد که کریمی خیلی سرحال به کشتی برمی گردد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: علیرضا عضلات توانمندی دارد، اما او را توجیه کردیم که هیچ عجله ای برای بازگشت به تشک نداشته باشد چون واقعا زمان داریم. عمل رباط 6 تا 7 ماه برای بازگشت زمان می خواهد، خودش دوست داشت زودتر به تشک برگردد، اما از او خواستیم که اصلا عجله نکند چون واقعا نیاز نیست و او فرصت کافی برای بهبود زانویش دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد علیرضا کریمی دکتر کیهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد