Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره‌‌های آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به‌صورت آنلاین، همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌‌شوند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سالار ارزیده، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره برگزاری آنلاین کارگاه‌‌ها و دوره‌‌های آموزشی عمومی و تخصصی به صورت مجازی اظهار کرد: بستر آموزش الکترونیک یک بستر با ظرفیت و قابلیت‌‌های فراوان و البته از سوی دیگر ایجاد کننده محدودیت‌‌هایی در تعامل مستقیم و در لحظه استاد و دانشجو به ویژه در حوزه آموزش‌‌های عملی و مهارتی علوم پزشکی و مهارت‌‌های حرفه‌‌ای آن است و هدف نهایی تمام دوره‌‌های آموزشی ارتقای صلاحیت فراگیران است که شامل سه جز نگرش، دانش و مهارت است و در هر دوره آموزشی ترکیبی از این موارد بسته به مقدماتی یا پیشرفته بودن دوره و موضوع آن هدف‌گیری می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش ما در این مجموعه این است که بتوانیم دوره‌‌های یادگیری الکترونیکی با اثربخشی مناسب با اطمینان از کیفیت آن‌‌ها را طراحی کنیم و در این مسیر نیازمند استفاده از تجربه‌‌های موفق بین‌‌المللی هستیم؛ دوره‌‌هایی که به ما اطمینان کافی از ایجاد نگرش مناسب، دانش کافی و مهارت عملی مناسب در فراگیر را می‌‌دهد. در واقع باید تفاوت جدی در برگزاری یک کلاس مجازی با ایجاد یک تجربه یادگیری الکترونیک قائل شویم. در اولین اقدام همان دوره‌‌های مرسوم به صورت مجازی برگزار می‌‌شود اما در اقدام دوم با تکیه بر ظرفیت‌‌های آنلاین و با کمک ابزارها و قابلیت‌‌های تکنولوژی آموزشی یک تجربه مفید و ماندگار خلق می‌‌شود.

ارزیده اضافه کرد: دوره‌‌های آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به دو صورت همزمان و غیر همزمان همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌‌شوند؛ دانش‌پذیران می‌‌توانند از طریق بسترهای به روز و کارآمد آموزش مجازی وارد دوره‌‌های آموزشی شوند و ضمن ایجاد و حفظ تعامل دوسویه با اساتید و تسهیل‌‌گران توانمند فرآیند یادگیری را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنند.

علاقه‌مندان می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره‌‌ها از طریق وبسایت مجموعه به آدرس https://jdsbm.ac.ir/ یا با شماره 69-22439864 تماس حاصل کنند.

امکان امتحان غیرحضوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران کرونامعاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان برکنار شدخدمات مشاوره غیرحضوری دانشگاه علم و صنعت فعال است

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال