Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از تایید ابتلای رییس بنیاد خیریه ایدهی پاکستان به ویروس کرونا و تنها چند روز پس از دیدار وی با نخست‌وزیر این کشور، منابع آگاه از تصمیم "عمران‌خان" برای انجام آزمایش کرونا خبر می‌دهند. تاریخ انتشار: 09:00 - 03 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۶۸۷

به گزارش خبرگزاری میزان، رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند: آزمایش کرونای "فیصل ایدهی" رییس بنیاد خیریه ایدهی که چند روز پیش با عمران‌خان در اسلام‌آباد دیدار کرده بوده، مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند فیصل ایدهی به رسانه‌های پاکستانی گفت که پدر وی هم اکنون در اسلام‌آباد به قرنطینه رفته است. فصیل ایدهی ۵ روز پیش برای تقدیم کمک مالی این بنیاد برای مهار کرونا به دیدار نخست وزیر پاکستان رفته بود.

"عبدالستار ایدهی" پدر فیصل ایدهی پایه‌گذار این بنیاد خیریه شخصیتی محبوب نزد مردم پاکستان بود که ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵ در سن ۹۲ سالگی دیده از جهان فروبست.

رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابع آگاه مدعی شدند: پس از ابتلای رییس بنیاد خیریه ایدهی، نخست وزیر پاکستان تصمیم به انجام تست کرونا گرفت.

سخنگوی حزب مردم پاکستان به عنوان حزب مخالف این کشور با ابراز نگرانی از شیوع کرونا میان شخصیت‌های سرشناس از نخست وزیر پاکستان خواست تا به قرنطینه برود.

بیشتر بخوانید: شیوع ویروس کرونا در چندین کشور جهان شورای امنیت ملی افغانستان اعلام کرد: مرز افغانستان و ایران باز شد
۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود می‌ یابند کرونا، تجارت "پاکستان و چین" را نشانه رفت آنچه روس‌ها برای مقابله با "شیوع کرونا" انجام دادند کرونا مرز پاکستان و افغانستان را هم بست طرح مقابله با شیوع کرونا به مدارس روسیه کشیده شد کرونا، تاجران پاکستانی را مجبور به تغییر مسیر صادرات کرد تبدیل واگن های قطار در هند به بیمارستان‌ برای درمان کرونا ابتکارهای هندی‌ها برای مقابله با کرونا

خانم "نفیسه‌شاه" اظهار داشت: تمام افرادی که طی این چند روز با عمران‌خان دیدار و در جلسات دولت به ریاست نخست وزیر حضور داشتند، باید قرنطینه شوند.

/انتهای پیام/

ایرنا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمران خان پاکستان بنیاد خیریه نخست وزیر عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند