Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌بنیانگذار استارت‌آپ «کارچین» درباره جذب سرمایه و راه‌اندازی نسخه اولیه کار خود توضیح داد. امیرعباس امامی هم بنیانگذار و مدیر اجرایی «استارت‌آپ کارچین» در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو درباره این استارت‌آپ بیان کرد: کارچین یک سیستم حمل‌و‌نقل اینترنتی است که به کمک زیرساخت فناوری بلاکچین علاوه بر امکان مشارکت و سهامداری تمام بازیگران در پلتفرم و کسب منفعت از افزایش ارزش آن طی زمان، با ایجاد بستری ضدانحصاری و ایجاد فضایی رقابتی بین سرویس دهندگان و رانندگان باعث کاهش شدید کارمزد‌ها و تعیین رقابتی قیمت‏‌های سفر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از ویژگی‏‌های جذاب این استارت‌آپ بلاکچینی، وجود توکن کارنسی است که حلقه و محور خلق ارزش و اتصال بخش‌های مختلف کارچین به یکدیگر خواهد بود.»

امامی با بیان اینکه این استارت‌آپ موفق به جذب دور تازه‌ای از سرمایه شده است، ادامه داد: این استارت‌آپ در یک سال گذشته در حال توسعه نسخه اولیه محصول (MVP) خود بوده است و ابتدای سال ۹۹ موفق شد بخش دیگری از سرمایه موردنیاز برای رونمایی از محصول اولیه خود را تامین کند.
هم بنیانگذار استارت‌آپ کارچین عنوان کرد: منابع تخصیص‌یافته به استارت‌آپ کارچین طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته برای آماده‌سازی و راه‌اندازی نسخه اولیه کارچین هزینه خواهد شد؛ و احتمالا تابستان امسال راه‌اندازی می‌شود.
به گفته وی، به‌زودی شاهد آغاز برنامه‌های پیش از لانچ کارچین به‌منظور جذب سرویس‌دهندگان، اتصال‌گران، رانندگان و مسافران خواهیم بود.
امامی یادآور شد: تا پیش از این، شرکت سرمایه‏گذاری خطرپذیر رایان‌ونچر، شرکت رستاک میدیا سپهر، استارت‌آپ جابه‌جا و شرکت ایکب به عنوان سرمایه‌گذار و شرکای تجاری به استارت‌آپ کارچین پیوسته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استارتاپ ها حمل و نقل اینترنتی بلاکچین استارت آپ راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • آغاز برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از ۸ تیر ماه
  • ثبت نام ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ/ «الکامپ استارز» سکویی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا
  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • استارت سرد خودروسازی
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان