Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:08:42 GMT

شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۸۶۵۲

شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه نیروی انتظامی در فضای مجازی در استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(سوم اردیبهشت ماه)در جمع خبرنگاران، گفت: درپی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه نیروی انتظامی می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی  متهم به هویت "ع.م" در شهرستان بندر لنگه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، به پلیس فتا احضار شد. انتشار

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کرد که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس فتا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از این پس این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست، از عموم شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه به سایت پلیس فتا مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت