Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:17:53 GMT

کشف ۸۳ راس گوسفند قاچاق در مانه وسملقان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۸۶۶۸

کشف ۸۳ راس گوسفند قاچاق در مانه وسملقان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مانه وسملقان گفت: ۸۳ راس گوسفند قاچاق دام به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ علی حسین رختیانی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری از سمت بجنورد به آشخانه به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و برای بازرسی این خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۸۳ رأس گوسفند قاچاق را که بدون هیچ مجوز بهداشتی بودند، کشف و در این خصوص دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ رختیانی بیان کرد: احشام کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال و گسترش بیماری‌های دامی، انتقال و جابه جایی غیر مجاز آن هاست و به همین دلیل با افرادی که اقدام به حمل می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک