Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛به استحضارمی رساند در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی مقرر گردید واحد‌های صنفی وصنعتی در سامانه اصناف و صنایع به آدرس salamat.gov.ir که از صبح جمعه مورخ ۲۲ /۱ /۹۹ ابلاغ شده است و تا مورخ ۵ / ۲ / ۹۹ تمدید شده است اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درضمن راهنما‌ها و الزامات سلامت محیط کار شاغلین ومشتریان باتوجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی در اختیارصاحبان کسب وکار قرار می‌گیرد.

همچنین برای استفاده ازتمامی راهنمایی الزامات میتوانند بعداز این تاریخ به سایت مرکزسلامت محیط وکار این وزارتخانه به آدرس:http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکراست بعد ازشروع مجدد فعالیت هابازرسین بهداشت محیط وحرفه‌ای وزارت بهداشت بامشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف، وتعزیرات به محل‌های مورد نظر مراجعه ودرصورت عدم ثبت نام درسایت ابلاغی وزارت بهداشت فعالیت ومحل کاری را متوقف وتعطیل مینمایند.

از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روز بیست وسوم فروردین ماه باجدیت تمام در راستای اجرایی نمودن طرح در سطح شهرستان با انجام گشت مشترک و تشدید نظارت‌ها توسط اداره صمت، اماکن انتظامی، شبکه بهداشت، واتاق اصناف بیش از ۷۰ درصد اصناف در سامانه سلامت ثبت نام کدرهگیری در یافت نموده اند و تعداد واحد‌هایی که ثبت نام نکرده اند نیز تذکرات لازم داده شده ودر صورت عدم تمکین برخورد خواهد شد.

همچنین تعداد ۷۵ واحد پرخطر نیز پلمپ شده اند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه سلامت ویروس کرونا کرونا ویروس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان

 

 رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این پویش همزمان با  سراسر کشور از فردا ۱۷ اردیبهشت تا ۱۹ ارددیبهشت به مدت سه روز با شعار " دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم" برگزار می‌شود.

دکتر میر شفیعی آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و افزود: در این پویش دانشجویان دندانپزشک در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و خدمات آموزش سلامت دهان و دندان و خدمات فلوراید تراپی را برای دانش آموزان ابتدایی ارائه می‌دهند.

او گفت: پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان هداشت دهان و دندان و اهمیت آن با سلامت بدن را به مردم اموزش خواهند داد.

میرشفیعی با توجه به اینکه سلامت دهان و دهان با سبلامت بدن از جمله بیماری فشار خون، دیابت و بارداری در ارتباط است، افزود: افرادی که بهداشت دهان ضعیفی دارند دارای بیماری فشار خوهند بود و افرادی که دیابت دارند اگر بیماری آنها کنترل شود، بر روی بیماری‌های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توثصیه کرد: نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت دهند تا بیماری‌هایی که مرتبط با سلامت دهان و دندان است، کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پویش سلامت دهان و دندان
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند