Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@03:36:30 GMT

آلمان موافق پرداخت وام به ایران است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۹۲۱۴

هایکو ماس درباره موضع کشورش درباره دریافت وام اضطراری از صندوق بین‌المللی پول توسط ایران در پی شیوع ویروس کرونای جدید گفت: در واقع [نظر] دولت آلمان درباره امکان وام دادن صندوق بین‌المللی پول به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا و عواقب آن مثبت است اما رای نهایی آلمان به شکل [پرداخت]این وام که صندوق بین‌المللی پول و ایران بر سر آن توافق خواهند کرد بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز سه‌شنبه درباره موضع کشورش درباره دریافت وام اضطراری از صندوق بین‌المللی پول توسط ایران در پی شیوع ویروس کرونای جدید گفت: در واقع [نظر] دولت آلمان درباره امکان وام دادن صندوق بین‌المللی پول به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا و عواقب آن مثبت است اما رای نهایی آلمان به شکل [پرداخت]این وام که صندوق بین‌المللی پول و ایران بر سر آن توافق خواهند کرد بستگی دارد.

ماس در ادامه اظهار کرد: اگر هدف این وام مبارزه با کووید-۱۹ است که به طور جدی بر ایران اثر گذاشته است، پس ما به همراه فرانسه و انگلیس باور داریم که صندوق بین‌المللی پول باید به روشی مناسب اطمینان حاصل کند که این کمک مستقیما برای غلبه بر این بحران انجام می‌شود.

براساس این گزارش، همچنین پایگاه خبری آلمانی اینوستینگ گزارش داد که وزیر امور خارجه آلمان گفته است اینستکس[سازوکار مالی ویژه اروپا برای تسهیل تبادلات تجاری با ایران] باید برای کمک‌رسانی به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا به کار گرفته شود.

پیش از این روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود که دولت آمریکا قصد دارد با تخصیص وام از صندوق بین‌المللی پول به ایران مخالفت کرده و مانع آن شود. منبع: ایسنا برچسب ها: وزیر خارجه آلمان ، پرداخت وام ، ایران ، آلمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیر خارجه آلمان پرداخت وام ایران آلمان صندوق بین المللی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)