Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:16:31 GMT

ثبت‌نام کتاب‌های درسی به عهده دانش‌آموزان است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۹۴۴۹

ثبت‌نام کتاب‌های درسی به عهده دانش‌آموزان است

ایسنا/زنجان معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال ثبت‌نام کتاب‌های درسی به عهده دانش‌آموزان است.

حسین حسنلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: امسال خرید کتب درسی فقط از طریق سامانه انجام می‌شود، به طوری که ثبت‌نام و خرید کتاب درسی دانش‌آموزان از ۲۴ فروردین آغاز شده و طبق جدول زمانبندی هر گروه از دانش‌آموزان باید طبق جدول زمان‌بندی ثبت سفارش را انجام دهند که تا ۲۳ خردادماه امکان خرید کتب درسی وجود دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان باید در سامانه به آدرس www.textbook.ir و www.textbook.org کتب درسی خود را سفارش دهند و پرداخت هزینه کتب درسی در این سامانه به صورت آنلاین است.

حسنلو تصریح کرد: تهیه کتاب در سال گذشته از طرف مدارس برای برخی از رشته‌ها و مقاطع تحصیلی انجام می‌شد، ولی امسال همه دانش‌آموزان باید کتب درسی خود را از طریق سامانه خریداری کنند. همچنین نوآموزان پیش‌دبستانی تکمیلی و دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی و پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه، از ۲۴ فروردین‌ماه تا ۲۳ خرداد ماه می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: تعداد کلی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید بعد از تکمیل پروسه ثبت‌نام مشخص می‌شود که ثبت‌نام مدارس پس از پایان امتحانات انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان ثبت نام کتاب درسی سال 99 کتاب های درسی دانش آموزان کتب درسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند