Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-02@04:58:18 GMT

سرقت از حساب ها کمتر از زمان رمز یک بار مصرف!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۹۴۵۴

سرقت از حساب ها کمتر از زمان رمز یک بار مصرف!



سرایدار یک خانه با اطلاع از نبود اهالی منزل دست به سرقت میلیونی طلاهای یک خانه زد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: دوم فروردین امسال، وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان کارگر جنوبی به کلانتری 129 جامی اعلام و پرونده اولیه تشکیل و به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه 11 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی اظهار کرد، روز وقوع سرقت برای کاری از خانه خارج شدم و پس از بازگشت به منزل متوجه شدم منزلم به هم ریخته است و مقادیری طلاجات و ارزهای خارجی که در گاو صندوق منزلم بود به ارزش شش میلیارد ریال سرقت شده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت اظهارات شاکی، کارآگاهان برای بررسی صحنه سرقت و کشف ادله و تحقیقات میدانی به محل وقوع جرم رفتند و در همان ابتدا متوجه شدند که سارق یا سارقان با استفاده از کلید و بدون تخریب وارد منزل شاکی شده اند و این فرضیه قوت یافت که سارق یا سارقان قبلا به محل سرقت تردد داشته و از وجود طلاجات در منزل مال باخته مطلع بوده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با وجود این فرضیه، کارآگاهان تحقیق از شاکی و افرادی را آغاز کردند که به محل سکونت وی تردد داشتند و در نهایت به فردی به نام اسماعیل مظنون شدند که چند روز قبل از وقوع سرقت به عنوان سرایدار به منزل شاکی مراجعه کرده بود.این مقام پلیس با اشاره به این که کارآگاهان موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه سرایدار را شناسایی و با هماهنگی های قضایی در بیست و چهارم فروردین ماه وی را دستگیر کنند، گفت: با انتقال سرایدار به پلیس آگاهی وی به سرقت از منزل شاکی با استفاده از کپی کردن کلید اقرار و اظهار کرد، کلیه اموال سرقتی در مخفیگاهش موجود است که درگام بعدی کارآگاهان با راهنمایی متهم موفق شدند کلیه اموال شاکی را کشف کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران