Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام میرخلیلی مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد با اشاره به اینکه مردم استان یزد در کمک به بازسازی عتبات عالیات  پیشگام بوده اند، گفت: به همت بانوان روستای ارنان شهرستان مهریز کار بافت یک تخته فرش ۶ متری اهدایی به عتبات عالیات به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات  مهریز نیز در ادامه گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از بانوان دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت در ۱۵ کارگاه قالیبافی در سطح روستا‌های شهرستان مهریز بافنده قالی هستند.

او افزود: در سال گذشته بالغ بر چهل و پنج متر قالی به همت بانوان در شهرستان بافته و اهدا شده است.

زارع ادامه داد: علاوه بر قالی‌های بافته شده و کمک‌های دیگر مردمی بالغ بر صد و پنجاه میلیون تومان درآمد حاصله برای کمک به بازسازی عتبات بوده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات  مهریز گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد کارگاه دار قالی دراین شهرستان به ۲۰ کارگاه برسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد