Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، احمد چنگایی با اشاره به مرگ یک پسر بچه ۶ ساله جاسکی بر اثر عقرب گزیدگی گفت: این کودک از اهالی روستای تنگدف حوزه جانوری دهستان سورک جاسک دچار عقرب گزیدگی می‌شود که به دلیل خرابی راه ابتدا با موتور سیکلت به روستای آگی بند بست منتقل و سپس با آمبولانس به مرکز بهداشتی و درمانی لیردف اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از اقدامات اولیه در مرکز بهداشتی و درمانی لیردف این کودک برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک اعزام شد و در این بیمارستان اقدامات لازم از جمله تزریق سرم عقرب گزیدگی انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک افزود: دیر رسیدن بیمار به مرکز بهداشتی و درمانی لیردف به دلیل خرابی و خاکی بودن راه و در ادامه دیر رسیدن به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک باعث شد تا اقدامات درمانی نتیجه ندهد.

چنگایی گفت: تصمیم گرفته شد تا این کودک بدحال که ضریب هوشی پایینی داشت برای ادامه درمان به مرکز استان منتقل شود که متاسفانه در طول مسیر جان خود را از دست داد.

چهار روز پیش هم دختر بچه ۷ ساله اهل یکی از روستا‌های بخش گافر شهرستان بشاگرد بر اثر عقرب گزیدگی و به دلیل نبود راه مناسب و دیر رسدن به مراکز درمانی جان خود را از دست داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهداشتی و درمانی بیمارستان جاده درمان شبکه بهداشت و درمان عقرب گزیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت