Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@17:47:53 GMT

پرداخت مالیات به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۰۷۲۹

پرداخت مالیات به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت مالیات در سطح جامعه باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی  امروز در دیدار مدیر کل امور مالیاتی معاونین این نهاد در این خطه پهناور، ضمن تاکید بر نهادینه دن فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از تحقق فعالیت‌هایی که در سطح کشور تحقق پیدا می‌کند به تامین اعتبار نیاز دارد که بخشی از این نیاز، از طریق وصول مالیات به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر ساز‌و‌کاری برای وصول مالیات در نظر گرفته شده و بسیار خوب است اما باید در دریافت و هزینه کرد مالیاتهاهمواره عدالت رعایت شود.

امام جمعه زاهدان، گفت: همه باید بدانند که پرداخت مالیات یک سرمایه‌گذاری اجتماعی است و خود فرد و همه آحاد مردم از این سرمایه‌گذاری نفع می‌برند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی اداره امور مالیاتی باید آداب و اخلاق مناسبی را در برخورد با افراد رعایت کنند تا با این نوع برخوردمردم را به پرداخت مالیات جذب کند.

* افزایش 18درصدی وصول مالیات در سیستان و بلوچستان

مدیر کل امور مالیاتی در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: در سال 98نسبت به سال 97ما 18 درصد رشد را در دریافت مالیات به ثبت رسانده‌ایم.

سید حامد حیدری افزود: در سال 98، 550میلیارد تومان مالیات در سیستان و بلوچستان اخذ شده که نسبت به سال 97، 50میلیارد تومان شامل 18 درصد رشد به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: میزان تحقق مالیات در سال گذشته 550میلیارد تومان بوده که از سهمیه630میلیارد تومانی در نظر گرفته شده، حدود 80درصد محقق شده است.

مدیر کل امور مالیاتی در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک تغییر در حوزه مالیاتی استان شکل گرفته و در این راستا یک طرح‌جامع مالیاتی را در اولویت کار قرار داده‌ایم که طی آن وضعیت مردم و شرکت‌ها به طور دیقی دیده می‌شود و امورات براساس مبنا و اموال منقول و غیر منقول بررسی و پالایش می‌شود و دریافت مالیات براساس درآمد واقعی در نظر گرفته شده و اخذ می شود.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: مالیات فرهنگ سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان پرداخت مالیات امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • شناسایی ۳ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی حوزه ساخت و ساز در خوزستان
  • سه سال فرصت تنفس در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم