Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:35:30 GMT

اکران«ونوم ۲» یک سال به تعویق افتاد/ اعلام نام رسمی فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۰۷۹۲

اکران«ونوم ۲» یک سال به تعویق افتاد/ اعلام نام رسمی فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ادامه فیلم «ونوم» با عنوان «ونوم: بگذار کشتار شود» دیرتر از زمان تعیین شده راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود.

سونی پیکچرز اعلام کرد تاریخ اکران «ونوم ۲» را از ۲ اکتبر ۲۰۲۰ به ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ موکول کرده است. این دنباله که تاکنون تنها با نام «ونوم ۲» خوانده می‌شد، عنوان جدیدش را نیز از همین اعلامیه به صورت رسمی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ونوم: بگذار کشتار شود» زمانی را اکنون به دست آورده که پیشتر قرار بود «بتمن» با بازی رابرت پتینسون اکران شود اما کمپانی برادران وارنر به تازگی اکران این فیلم را به تعویق انداخت و به یکم اکتبر ۲۰۲۱ موکول کرد.

با به تعویق انداختن نمایش این فیلم باید گفت سونی تقریباً اکران تمام فیلم‌هایش را به تعویق انداخته است و این امر عجیبی نیست زیرا با توجه به بسته بودن سینماها همه استودیوها همین کار را می‌کنند.

اندی سرکیس کارگردانی ادامه «ونوم» را برعهده داشته است که جایگزین روبن فلیشر کارگردان قسمت اصلی شده و تام هاردی نیز بار دیگر نقشش را تکرار می‌کند و به عنوان موجودی فرازمینی با نام ونوم ظاهر می‌شود.

گرچه فیلم نخست در سال ۲۰۱۸ نزد منتقدان خیلی محبوب نبود اما فیلم در بازارهای جهانی موفق به فروشی ۸۵۵ میلیون دلاری شد.

میشل ویلیامز، رید اسکات و نائومی هریس دیگر بازیگران قسمت اول هستند که در فیلم دوم هم حضور خواهند داشت. وودی هارلسون نیز از بازیگرانی است که در قسمت دوم به گروه اضافه شده است.

کد خبر 4906841

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی سینماها ابرقهرمان تام هاردی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی سینمای مستند فیلم خروج سازمان صداوسیما شبکه پنج سیما فیلم کوتاه رادیو نمایش شبکه یک سیما شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه

در قسمت جديد از برنامه، شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند. 

گفتنیست در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. 

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!