Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از معاونت امور هنری، نمایندگانی از مدیران آموزشگاههای آزاد هنری در نشستی با علی اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشکلات آموزشگاهها گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران آموزشگاههای آزاد هنری در این جلسه موارد و مشکلاتی از جمله بیمه و مالیات، تعامل آموزشگاهها با هنرآموزان و هنرجویان و مسایلی که تعطیلی آموزشگاههای آزاد هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، مطرح کردند.

علی اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در این جلسه به تلاش و پیگیری مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش مشکلات آموزشگاهها و هنرمندان و پیگیری بیمه هنرمندان و هنرآموزان و در صورت امکان پرداخت تسهیلات به آموزشگاهها اشاره کرد و گفت: حمایت از هنرمندان و آموزشگاههای آزاد هنری در شرایط اخیر اولویت معاونت امور هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست آموزشگاههای آزاد هنری معاونت امور هنری آزاد هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد