Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: ایجاد اشتغال های خانگی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و خانواده های نیازمند می تواند تأثیر زیادی در ریشه کن کردن فقر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی حق شناس در دیدار با  قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار کرد: در استان گلستان بهترین نعمات خداوند موجود است و باید بتوانیم با اتخاذ تدابیر درست، از این نعمت ها به بهترین شکل برای رفع محرومیت ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی، دارای رتبه های برتر کشوری هستیم و باید از این ظرفیت و نعمات بزرگ خداوند به درستی استفاده شود.

حق شناس در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت نهادهای حمایتی و تدابیر مدیران بتوانیم افراد را توانمند و فقر را ریشه کن کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است