Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان با اشاره به وجود تبعیض در اصفهان و شهرستان‌های آن گفت: زمانی که کرونا هم نبود در 4 سال گذشته بسته‌های حمایتی، بکارگیری بازنشستگان و سربازمعلمان را خلاف عدالت می‌دانستیم.

اکبر ترکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این‌که زیرساخت‌ها ارتباطی در کل کشور انجام شده اما در بعضی از مناطق استان اصفهان هنوز مشکلاتی وجود دارد، اظهار داشت: در مدت ۴ سالی که نماینده مردم بودم با متولیان امر جلسات برگزار کردیم و در بعضی از مناطق، در سال گذشته کارهایی انجام شد و بسیاری از مناطق استان که مشکلات ارتباطی داشتند، مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیگیری‌های مجددی را در این زمینه داشته‌ایم و باید کارهایی انجام شود، افزود: در این راستا قول‌هایی داده شده که این مشکلات را برطرف کنند.

وی گفت: برای پوشش تلویزیونی در بوئین‌میاندشت و بعضی از روستاهای آن مشکلاتی وجود داشت که مرتفع شد، اما باید از طریق وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات دنبال شود.

ترکی با اشاره به این‌که در برنامه ششم تصویب کردیم که روستاهای با ۲۰ خانوار به بالا، اینترنت‌شان باید به روز باشد، بیان کرد: اینترنت لازمه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در روستاها است، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات را موظف کردیم که این کار را انجام دهند، اما در حال حاضر کلاس‌ها تعطیل است و دانش‌آموزان باید درس را از طریق فضای مجازی دنبال ‌کنند که باید فکری به حال آن شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت ادامه داد: در اقصی نقاط ایران با توجه به شرایط موجود تا آنجا که در این مدت می‌توانند باید مشکلات ارتباطی را را حل کنند و جاهایی که واقعاً نمی‌توانند، انجام دهند، یک پکیج جداگانه‌ای غیر از روش‌های فعلی آموزشی اعمال کنند.

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان اصفهانی با موبایل با معلمان خود در ارتباط هستند، عنوان کرد: روش دیگری که دانش‌آموزان استفاده می‌کنند از طریق اینترنت و صدای ضبط شده‌ معلم به ویژه در مقطع ابتدایی است.

ترکی با بیان این‌که در بعضی از مناطق مانند پشت‌کوه‌های فریدون‌شهر اینترنت ضعیف و یا این‌که اصلا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای فیبرنوری در روستاهای فریدون‌شهر انجام شده و ۴ پیمانکار تمام کوه‌ها را با سختی ‌شکافتند تا فیبرنوری را انتقال دهند و امیدوار هستیم، تمهیدی اندیشیده شود تا آن‌ها هم از عدالت آموزشی بی‌بهره نباشند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت با اشاره به وجود تبعیض در اصفهان و شهرستان‌های آن اضافه کرد: زمانی که کرونا هم نبود در ۴ سال گذشته بسته‌های حمایتی، بکارگیری بازنشستگان و سربازمعلمان را در منطقه خلاف عدالت می‌دانستیم.

وی با اشاره به این‌که در پشت‌کوه فریدون شهر و چادگان هنوز کانکس وجود دارد و معلم به صورت بسته حمایتی آن‌جا می‌رود، افزود: معلم شنبه می‌رود و چهارشنبه در صورتی که برف نباریده باشد، باز می‌گردد و این معلم‌ها حقوق مکفی ندارند.

ترکی با بیان این‌که بسته حمایتی را هم می‌خواهند، بگذارند و عدالت اجتماعی را رعایت کنند، برای شهر اصفهان بگذارند به خاطر این‌که اصفهان همه امکانات را دارد، بیان کرد: اگر کمبود معلمی است با بسته حمایتی آن‌جا جبران کنند و معلم استخدام رسمی در روستاهای محروم برود، نه این‌که با یک بسته حمایتی شخصی که رشته او تاریخ است برود ریاضیات درس ‌دهد، این معلم قبلاً آموزش ندیده و تربیت نشده است و همیشه به این مسأله معترض بودیم و هستیم و هنوز به آن توجه نشده و پشت‌کوه با بسته‌های حمایتی و با دختر و پسر مختلط در کلاس‌هایی که اصلاً کیفیت ندارد، اداره می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم فریدن عدالت اموزشی کرونا نماینده مردم بسته حمایتی فریدون شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم با زنگ سپاس معلم آغاز می‌شوند.

وی افزود: زنگ سپاس معلم یازدهم اردیبهشت ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در مدرسه مهر نواخته خواهد شد.

بهرام پور گفت: آئین غبار روبی مزار شهدای گمنام در کیش نیز سه شنبه ساعت هشت و پانزده دقیقه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان کیش با ائمه جمعه دیدار و گفتگو خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در مدرسه پروین اعتصامی نیز سه شنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ افتتاح می‌شود.

صالح بهرام پور گفت: چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت همکاران اداری آموزش و پرورش با حضور در مدارس از معلمان با اهدای گل و شیرینی قدردانی می‌کنند.

وی افزود: شروع به کار نمایشگاه دستاورد‌های آموزش و پرورش نیز در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دیدار با فرزندان فرهنگی شهدا نیز در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام خواهد شد.

بهرام پور تصریح کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت آموزش و پرورش نیز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از معلمان برتر منطقه آموزش و پرورش نیز روز شنبه و در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: جنگ شبانه ویژه فرهنگیان کیش به همراه خانواده نیز در شانزدهمین روز از اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است