Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:44:18 GMT

آغاز طرح نظارتی "ضیافت ٩٩" در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۱۰۰۵

آغاز طرح نظارتی 'ضیافت ٩٩' در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح‌ نظارتی "ضیافت ٩٩" ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

محمدرضا عمرون امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به طرح‌های نظارتی ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی "ضیافت ٩٩" از ٣٠ فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا ٣ خرداد ماه و پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این طرح نظارتی، گشت‌های مشترک متشکل از اتاق اصناف استان، اداره صمت و مرکز بهداشت حضور داشته و اداره تعزیرات حکومتی استان در کنار آن‌ها نقش پررنگی را ایفا خواهد کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: همچنین شعب سیّار و شعب ویژه رسیدگی به تخلفات بخصوص احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب ایجاد شده و اولویت کالایی نیز، کالاها و محصولات عمومی به‌ویژه خرما، زولبیا و بامیه است.

عمرون بیان کرد: بازرسی‌ها و نظارت‌ها از ٣٠ فروردین ماه در سح استان و شهرستان‌ها آغاز شده و گزارشات روز به روز در اداره صمت ثبت شده و جهت رسیدگی به تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی بازرسی نظارت چهارمحال و بختیاری تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری