Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ارتباط ویدیو کنفرانس با جلسه گردهمایی دهیاران و شهرداران استان سمنان با قدردانی از زحمات شهرداری‌ها در دوران مبارزه با شیوع کرونا گفت: در دوران پسا کرونا نقش شهرداری‌ها بسیار مهم است و شهرداری‌ها باید در جامعه امید و شور و نشاط را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مشکلات شهداری‌ها در خصوص طرح بازآفرینی شهری نیز افزود: در خصوص حل مشکلات طرح بازآفرینی شهری در حال رایزنی با وزارت راه برای حل این مشکلات هستیم.

جمالی نژاد اظهار داشت: بحث تبدیل وضعیت نیرو‌های شرداری‌ها در حال بررسی است و مشکلات شهرداری‌ها هر چه زودتر حل شود.

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه گردهمایی دهیاران و شهرداران استان سمنان بیان کرد: یکی از مشکلات ما فقدان برنامه مشخص در شهرداری‌ها است که باید تلاش شود برنامه جامع و راهبری شهرداری‌ها حداقل در یک دوره ۵ ساله تدوین شود.

او افزود: سلیقه محوری آفت کار شهرداری‌ها است و باید تلاش شود تا برنامه محوری جایگزین سلیقه محوری در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

فخری از معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خواست تا در توزیع اعتبارات استان سمنان شاخص وسعت استان در ارتباط با جمعیت را در نظر گیرند تا سهم استان از اعتبارات بهتر شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: یکی از موضوعات مهم امروز بحث دوران پسا کرونا بود که باید شهر داری‌ها تلاش کنند تا در دوران پسا کرونا در جامعه شور و نشاط را تزریق کنند.

او افزود: موضوعات بعدی تحویل تجهیزات به شهرداری‌ها و تحویل نردبان‌های بلند مرتبه بود که این موضوع نیز از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیگیری می‌شود.

فخری تصریح کرد: از همه مردم عزیر تقاضا می‌کنم تا در این دوران که در حال مبارزه با کرونا هستیم از خانه‌های خود مگر در مواقع ضروری خارج نشوند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

در این جلسه شهرداران شهر‌های استان مشکلات خود را در حوزه مدیریت شهری از طریق ویدیو کنفرانس با مسئولان استانی و معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مطرح کردند.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باز آفرینی شهری ویروس کرونا دهیاران و بخشداران دوره پسا کرونا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دوران پسا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است

داوری  در حاشیه برگزاری سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین در سمنان گفت: شرایط آثار و بناهای تاریخی در دوره معاصر با توجه به تغییرات اقلیمی نسبت به دوره‌های تاریخی گذشته دچار بحران‌های گوناگونی شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به بحث فرونشست‌ها در آثار و بناهای تاریخی از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، اضافه کرد: تغییرات اقلیمی و بحران‌های طبیعی مانند پدیده فرونشست‌ بناهای تاریخی را با موضوعی تخریب‌کننده‌ مواجه کرده است، بنابراین عزمی راسخ و جدی لازم است تا از بناها با افزایش تاب‌آوری و استحکام‌بخشی، در برابر تهدیدهای طبیعی محافظت کرد.

وی با اشاره به برگزاری سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین، گفت: این سمینار رویکری در مسیر تحقق وظیفه ذاتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۳ برای رسیدگی به موضوع فرونشست‌ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است