Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب‌رئیس مجلس در پاسخ به مخالفت یکی از نمایندگان به جزئیات الحاق یک تبصره به قانون انتخابات گفت: اگر نماینده‌ای بگوید به چه جرمی محاکمه شده‌ام خلاف شرع است؟ اگر ما پاسخ آن را ندهیم شرع است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 3 اردیبهشت) در جلسه علنی امروز مجلس، و در پاسخ به مخالفت سیدعلی ادیانی نماینده قائم‌شهر با جزییات الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: اگر نماینده‌ای بگوید به چه جرمی محاکمه شده‌ام خلاف شرع است؟ اگر ما پاسخ آن را ندهیم شرع است؟

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ‌ما که چنین تصویری از شرع نداریم و بعید می‌دانم شورای محترم نگهبان هم چنین تصویری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پزشکیان رئیس مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901308

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه