Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:46:38 GMT

ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز تا اطلاع ثانوی تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۱۷۷۱

ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین باهر که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در گفتگویی اینترنتی با خبرنگاران اظهار داشت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا مدیریت استان پیگیری این موضوع را آغاز کرده و تکالیف دستگاه‌ها مشخص شد که در این میان شهرداری تبریز نیز وظایف خود را در قالب پروتکل‌های ابلاغ شده انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این میان برخی اقدامات نیز خارج از پروتکل و با ابداع و ابتکار نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز انجام یافت که از آن میان به راه اندازی تونل‌های ضدعفونی و مه پاش ها اشاره کرد.

شهین باهر افزود: خدمات دیگری همچون اطلاع رسانی صوتی از دیگر این مواردی بود که برای نخستین بار در تبریز اجرا یافت و پس از آن شهرهای دیگر نیز از این شیوه اطلاع رسانی برای کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده کردند.

شهردار تبریز با اشاره به ضدعفونی مستمر نقاط مختلف سطح شهر تصریح کرد: در این اقدام علاوه بر شهرداری، تمام محلات پای کار بودند و اگر حضور همگانی نهادهایی مثل بسیج، ارتش، سپاه و مردم نبود، ضدعفونی تمام شهر از توان یک مجموعه خارج بود.

او با بیان اینکه نخستین موج همراهی بین دستگاه‌ها در تبریز رخ داد، تاکید کرد: اولین مانور ضدعفونی سطح شهر با همراهی نیروی هوایی، پدافند، پایگاه شکاری و … در تبریز رخ داد و این همراهی باعث شد، همچنان تا امروز این اقدام تداوم یابد.

شهین باهر خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی توسط شهرداری تبریز تأمین و از طریق نیروهای بسیجی و مردمی، در سطح شهر استفاده می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به دیگر اقدامات این مجموعه در مقابله با شیوع کرونا گفت: ضدعفونی تاکسی‌ها با رعایت پروتکل، ارائه آموزش‌های شهروندی از طریق فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی و… از دیگر این موارد به شمار می‌رود.

او در پایان با اشاره به زمان بازگشایی ناوگان حمل و نقل عمومی در تبریز اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل خواهد بود.

کد خبر 4906932

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ایرج شهین باهر شهرداری تبریز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا قزوین شهرکرد بارش باران کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان بیرجند استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود