Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:53:28 GMT

قرارداد فدراسیون با اسکوچیچ سرمشق قراردادهای خارجی!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۱۹۶۰

قرارداد فدراسیون با اسکوچیچ سرمشق قراردادهای خارجی!

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در صورت تصویب هیات رئیسه برای عقد قرارداد‌ها به صورت ریالی، قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون سرمشق تمامی قرارداد‌های بازیکنان ایرانی و خارجی فوتبال باشگاهی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فریبرز محمودزاده در مورد احتمال ریالی شدن تمامی قرارداد‌های فوتبال باشگاهی در ایران اظهار داشت: به دلیل نوسانات قیمت ارز و ارزش گذاری پول کشورمان در جلسات مختلف با باشگاه‌ها در روز‌های اخیر در حضور دبیرکل محترم فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ این پیشنهاد مطرح شده و باشگاه‌ها نیز از این پیشنهاد استقبال کرده اند در فصول گذشته شاهد بودیم که نه تنها بازیکنان خارجی بلکه قرارداد برخی از بازیکنان ایرانی با باشگاه های شان در کشور به صورت دلاری یا یورویی امضا می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال راه حلی برای کاهش شکایت‌های بازیکنان و مربیان خارجی در مراجع بین المللی است. یکی از پیشنهاد‌ها اینگونه است که امضا قرارداد با ارز‌های خارجی در فوتبال باشگاهی ممنوع شود و مربیان و بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران می‌آیند نیز قراردادشان با وجه رایج کشور یعنی ریال منعقد شود. البته این پیشنهاد هنوز در هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مراحل اداری را طی نکرده است. ابتدا باید بررسی شود تا ببینیم که این نحوه امضا قرارداد با آئین نامه‌های بین المللی فوتبال، موازین حقوقی و حتی قوانین تجارت تضادی نداشته باشد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در صورتی که از نظر حقوقی و قانونی مشکلی برای امضا قرارداد به صورت ریالی نباشد این مساله بعد از تصویب در هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به صورت ائین نامه اجرایی در خواهد آمد. در حال حاضر قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به صورت ریالی امضا شده و این قرارداد می‌تواند سرمشق همه قرارداد‌های بازیکنان و مربیان خارجی در بخش باشگاهی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید وام یک میلیونی وست تگزاس اینترمیدیت قیمت نفت اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تابناک ورزشی بازیکنان خارجی مربیان خارجی قرارداد ویروس کرونا جهش تولید وام یک میلیونی وست تگزاس اینترمیدیت قیمت نفت سازمان لیگ قرارداد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است

ایسنا/البرز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری روز شنبه هشتم اردیبهشت  افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد