Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:01:22 GMT

جدیدترین دستاورد دولت وفاق ملی یمن در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۲۰۰۷

جدیدترین دستاورد دولت وفاق ملی یمن در مبارزه با کرونا

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از جدیدترین دستاورد دولت وفاق ملی یمن در مبارزه با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طی پستی در توئیتر، در راستای تداوم تلاش جنبش انصارالله در مقابله با شیوع کرونا در کشور، از تولید دستگاه‌های تنفس مصنوعی به صورت بومی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت: به لطف خداوند، چند دستگاه تنفس مصنوعی ساخت یمن، در مرحله استفاده آزمایشی قرار گرفته‌اند و ما امیدواریم که وزارت بهداشت، به زودی موفقیت این آزمایشات را اعلام کند.

 

 

محمد علی الحوثی در پستی دیگر در توئیتر نوشت: یمنی‌ها از ابتدای تاریخ، مردانی صنعت‌گر بودند و توانایی و شایستگی لازم برای ابداع و نوآوری را دارند.

پیشتر، «طه المتوکل» وزیر بهداشت در دولت وفاق ملی یمن در گزارش مقابل اعضای پارلمان درباره اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع کرونا در این کشور خبر داده بود که روند تولید دستگاه‌های تنفس مصنوعی به طور بومی آغاز شده است.

وی تاکید کرد که تنها ۲۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی در کشور و در اختیار دولت صنعاء بوده اما این عدد طی کمتر از دو هفته به ۴۰۰ عدد رسیده است و یمن دست‌کم  باید به ۱۰۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی مجهز شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن محمدعلی الحوثی کرونا دستگاه تنفس مصنوعی تنفس مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم

وزیر امور خارجه مالی در دیدار با امیرعبداللهیان با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در ادامه ملاقات‌های خود در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی، در دیدار با «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه کشور ‎مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تأکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

کد خبر 750585

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت