Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خداوردیان با اشاره به فعالیت های مختلف کانون جان نثاران ولایت تنکابن در این روزهای پرتنش از ویروس کرونا از اطلاع رسانی درباره این مهمان منحوس و پیشگیری از آن در فضای مجازی، گفت: اعضای این کانون ۴۰۰جفت دستکش و ۴۰۰ماسک تولید و توزیع کردند.

حجت الاسلام «صادق خداوردیان»، امروز (۳ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: جهت پییشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و نابودی آن، تمام نهادها و مردم باید با یکدیگر، همکاری و تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری کانون جان نثاران ولایت مسجد صاحب الزمان(عج) توساکله تنکابن اظهار کرد: فعالیت های مختلفی از سوی این کانون در این روزهای پرتنش از شیوع ویروس کرونا انجام شده و تا شکست این مهمان منحوس، تداوم دارد.

 

وی بیان کرد: کانال فرهنگی توساکله تنکابن، برنامه های فرهنگی و مذهبی را انجام می داد که در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، اطلاع رسانی و قراردادن مطلب درباره این ویروس و پیشگیری از آن را در فضای مجازی، انجام می شود که این یکی از فعالیت های کانون جان نثاران ولایت در این روزها به شمار می آید.

 

حجت الاسلام خداوردیان ابراز کرد: تولید و توزیع 400 ماسک در توساکله، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و الکل 70 درصد در دو مرحله از اقدامات دیگر این کانون جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا محسوب می شوند.

 

وی گفت: ضدعفونی محله و تولید 400 جفت دستکش از فعالیت های دیگر این کانون برای مصونیت و شکست ویروس کرونا هستند.

 

حجت الاسلام خداوردیان، تهیه و توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان را یکی دیگر از برنامه های این کانون در این روزهای پرتنش از ویروس کرونا اعلام کرد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک مقابله با کرونا ویروس کرونا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل ۳ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده پلیس راه تنکابن اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی  مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

دیلمی ارزش چوب مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه