Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@09:24:26 GMT

نرخ مصوب الکل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۲۸۶۳

نرخ مصوب الکل اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس تابش افزود: قیمت الکل هر لیتر ۱۷ هزار تومان مصوب و به تبع آن قیمت اقلام بهداشتی تعیین شده است و از طریق سامانه در دسترس همگان قرار دارد و همه عرضه کنندگان موظفند قیمت ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه ماه رمضان از روز گذشته گفت: نخستین قدم، تامین کالاهای اساسی از جمله روغن، برنج و شکر است که از هر کدام ۵۰ هزار تن سهمیه در اختیار استان ها قرار داده شده و شبکه توزیع نیز به طور کامل رصد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش با اشاره به اینکه به اندازه کافی خرمای مورد نیاز ماه رمضان تامین شده است افزود: قیمت مصوب و ابلاغ شده خرمای مضافتی کیلویی ۲۲ هزار تومان و قیمت مصوب خرمای کبکاب کیلویی ۱۸ هزار تومان می باشد و هرگونه تخطی از این قیمت ها تخلف از قانون است .

قیمت مصوب اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ابلاغ شد

وی ادامه داد: گشت های مشترک قرار است در ماه رمضان قیمت ها چه در اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و چه اقلام دیگر را رصد کنند و قیمت های ابلاغ شده باید رعایت شوند هر گونه تخطی از قیمت ها را مصرف کنندگان می توانند به سامانه ۱۲۴ و سامانه آپ گزارش کنند.

تابش اضافه کرد: قیمت برنج هندی کیلویی ۸ هزار تومان، مرغ ۱۲ هزار تومان و گوشت منجمد وارداتی ۴۲ هزار تومان تعیین و ۲۵ هزار تن مرغ و ۱۵ هزار تن گوشت منجمد وارداتی به بازار تزریق شده است.

وی همچنین با بیان اینکه شکر به اندازه کافی در بازار موجود است گفت: قیمت هر کیلو شکر ۵ هزار و ۹۰۰ تومان ابلاغ شده است .

تابش افزود: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخطی در قیمت ها را به سامانه های ذکر شده گزارش و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان را در امر نظارت بر بازار یاری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت الکل کرونا هزار تومان قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟