Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:18:24 GMT

۸۰۰ بسته حمایتی در مناطق سیل زده استان کرمان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۲۸۹۵

۸۰۰ بسته حمایتی در مناطق سیل زده استان کرمان توزیع شد

حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان طی سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: این اقدامات در دو بخش انجام شده است؛ یک بخش مربوط به مسائل مرتبط با کرونا برای کارمندان و ارباب رجوع و بخشی دیگر در خصوص سیلاب مناطق جنوبی کرمان است.

وی افزود: در رابطه با بخش اول؛ اوقاف اقدام به توزیع ماسک، مواد ضد عفونی و دستکش بین کارکنان خود کرده؛ همچنین ضدعفونی اداره، برخی مساجد و آستان امامزادگان زیر نظر اوقاف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در خصوص طرح رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

فاطمی تصریح کرد: در بحث کرونا کارگاه تولید ماسک در امام زاده حسین جوپار راه اندازی شده و ماسک‌های تولیدی به بیمارستان‌ها و نهادها ارسال شده است ضمن اینکه بخشی از ماسک‌ها هم بین مردم توزیع شده است.

وی به وقوع سیل در ابتدای سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه اقدام به خرید ۸۰۰ بسته حمایتی، فرهنگی و بهداشتی (هر بسته به ارزش ۱۵۰ هزار تومان) به منظور کمک به مردم سیل زده و محروم کرده است.

فاطمی ادامه‌داد: بسته‌های حمایتی شامل اقلام مورد نیاز مردم است که بین آنها توزیع شد؛ همچنین اداره اوقاف و امور خیریه کرمان به دلیل تعطیلی مدارس بسته‌های فرهنگی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

وی گفت: بسته‌های بهداشتی هم شامل اقلام بهداشتی ضروری و مورد نیاز مردم بود که توزیع شد؛ همچنین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان هزار و ۵۰۰ بسته آب معدنی به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان ارسال کرده است.

کد خبر 4906969

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف شیوع کرونا سیل ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا قزوین شهرکرد ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان بارش باران بیرجند استانداری قزوین جهش تولید اداره اوقاف و امور خیریه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود

آن طور که کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خبر داده است، اواخر هفته مناطقی از این استان شاهد سامانه بارشی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشینه بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان خواهد بود، افزود: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق افزوده خواهد شد، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749024

دیگر خبرها

  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم