Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اصل زعیم روز چهارشنبه در گفت ‌وگو با ایرنا  با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک مومنانه با هدف کمک به قشر آسیب پذیر جامعه، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرارداریم رزمایش مساوات در قالب کمک و همدلی مومنانه در دستور کار سپاه قرار گرفت تا بتوانیم در راه کمک به اقشار آسیب پذیر اجتماع اقدامی مثمرثمر انجام داده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه در این راه از ظرفیت‌های مردمی بهره‌مند خواهیم شد، ادامه  داد: سعی داریم مجموعه‌های خیرین، موسسات نیکوکاری و صاحبان صنایع را در این راه همراه کنیم.

وی یادآور شد: بسته‌های معیشتی طرح  کمک های مومنانه بین خانواده‌های زندانیان و یا افرادی که به واسطه بحران کرونا بیمار داشتند و نتوانستند در اجتماع حضور داشته باشند توزیع می‌شود.

اصل زعیم با بیان اینکه قرارگاه مرکزی این طرح با محوریت ائمه جماعات و نیروهای بسیجی شکل گرفته است، اظهار کرد: بیش از ۴۰ روز است که در هشت نقطه از شهر قرارگاه‌های محله محور برای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین جمع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه همراه با این بسته‌های معیشتی، اقلام بهداشتی نیز توزیع می‌شود، تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند توسط کمیته ای انجام شده است و هم اکنون در مرحله جمع آوری کمک‌های مردم و توزیع این بسته‌ها قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه یک کمیته وظیفه نظارت بر حسن توزیع اقلام را به عهده دارد، بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده توزیع میان ۱۵ هزار خانواده انجام خواهد شد که فعالیت‌های چشم گیری در راستای تحقق این هدفگذاری انجام شده است.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

اصل زعیم  یادآور شد: میانگین ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خانواده کمک های مردمی مقام معظم رهبری آستانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عشایر استان خراسان رضوی به طور سنتی در فصل بهار از مناطق قشلاقی خود که در دشت‌ها و مناطق کم‌ارتفاع واقع شده به سمت ارتفاعات و مناطق ییلاقی کوچ می‌کنند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی افزود: کوچ در زندگی عشایر یک رویداد بوده که به طور معمول ۳۰ تا ۴۰ روز در مسیر ایلراه‌های عشایری ادامه دارد و عشایر پس از استقرار در مناطق ییلاقی حداکثر ۳ ماه در این مراتع حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ارتفاعات هزار مسجد، کوه‌های عمارت، محمدبیک، اسفجیر، سنجربیک و ارتفاعات شهرستان‌های دارای عشایر استان، از جمله مناطقی هستند که عشایر در آنها مستقر می‌شوند.

جعفری گفت: در حال حاضر ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که ۹۳۶ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و در ۱۷ شهرستان استان پراکنده هستند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، تصریح کرد: عشایر استان خراسان رضوی سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن شیر، ۱۳۰۰ تن پشم، کرک و مو و ۱۶ هزار مترمربع صنایع دستی تولید می‌کنند.

کد خبر 6089118

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند