Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه معارف دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: جبران ‌دروس معارف دانشگاهیان با توجه به تعطیلات دانشگاه، از طریق آموزش مجازی دانشگاهیان ضروری است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام "سید وحید معتمدی" ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، دانشجویانی که هریک از  دروس معارف را اتخاذ کرده اند، جهت جبران ۱۱ جلسه حضوری به ازای هر جلسه کلاس حضوری دو ساعته لغو شده، بایستی حداقل دو جلسه آموزش مجازی ( معادل ۲۲ جلسه مجازی در صورت ادامه شرایط اضطرار تا پایان ترم) از میان دروس موجود مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان متناسب با موضوع هر گرایش از دروس معارف اسلامی توسط دانشجویان اخذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دروس پیشنهادی آموزش مجازی در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس  www.ec.nahad.ir بارگذاری شده و  انجام آموزش مذکور توسط دانشجویان علاوه بر جبران جلسات لغو شده با توجه به نمرات مندرج در گواهی های صادره مرکز آموزش مجازی، تا سقف ۱۵ نمره از ۲۰ نمره آزمون کتبی پایان نیم سال جاری را به خود اختصاص خواهد داد.

مدیر گروه معارف دانشگاه گفت: با توجه به تعطیلات اضطراری دانشگاهها، دانشجویان برای حل مشکل عقب‌ماندگی تحصیلی در این ایام می‌بایست  از تاریخ ۱۱ اسفندماه ۹۸ با ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و انتخاب گزینه " دوره ویژه تعطیلات اضطراری دانشگاه " درس مجازی را به شکل زیر گذرانده باشند که اطلاع رسانی این موضوع سال گذشته به نمایندگان کلاس های درسی واگذار شده و طبق بررسی ها دانشجویان موفق به ثبت نام و گذراندن دوره های مذکور شده اند.

به گزارش مفدا، وی تاکید کرد: دانشجویان باید حتما هر درس مجازی انتخاب شده را به اتمام رسانده و گواهی نامه آن را پرینت بگیرند تا در نهایت با بررسی پرینت و سایر تصمیمات گروه، نمره نهایی را اخذ نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه علوم بهزیستی کروناویروس آموزش مجازی دانشگاهیان دروس معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دامنه اعتراض های دانشجویی در آمریکا همچنان در حال گسترش است. و به حدود 80 دانشگاه و موسسه آموزشی رسیده است.
تلویزیون ای بی سی گزارش داد دانشگاه های شمالی آمریکا هم به اعتراض ها پیوسته اند در حالی که معمولا از فضای سیاسی دور هستند.
در دانشگاه هاملین ایالت مینه سوتا، حامیان فلسطین تحصن کردند و ضد صهیونیست ها شعار سر دادند.
دانشجویان دانشگاه ویرجینیا هم به جنگ غزه اعتراض کردند و پایان کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
تاکنون شمار بازداشتی های دانشجویان در آمریکا به بیش از هزار نفر رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی