Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:45:56 GMT

جمعه بازار جویبار همچنان تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۳۴۰۶

جمعه بازار جویبار همچنان تعطیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان جویبار در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط به سمتی رفته که نگرانی‌ها کمتر شده است، اظهار کرد: اما همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار نفر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به حساب بیمارستان عزیزی به مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان واریز کردند، افزود: این کمک‌های نقدی و غیرنقدی به تنها بیمارستان شهر جویبار از سوی خیرینی از خارج استان و کشور نیز بوده است.

فرماندار جویباردر ادامه اولین اقدام شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تعطیلی جمعه بازار سنتی جویبار در اولین هفته بعد از انتخابات عنوان وخاطرنشان کرد: اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها با دستفروشی و این بازار سنتی انجام می‌شود اما ناچار به تعطیلی این بازار سنتی در شهرستان بودیم، چرا که حفظ جان شهروندان از حفظ سرمایه برای ما ارزشمندتر است.

اسد با اعلام اینکه در زمان روزهای بحرانی شیوع این ویروس در کشور، تعداد بستری‌های این بیماری در بیمارستان به بیش از ۶۰ بیمار رسیده بود، افزود: مدیریت هتلی در جویبار در اقدامی ارزشمند اعلام آمادگی کردند که این هتل به نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان شود، اما خوشبختانه شرایط به نحوی پیش رفت که احتیاجی به استفاده از این نقاهتگاه نشد.

فرماندار جویبار با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بستری‌های بیماری کرونا در بیمارستان عزیزی به زیر ۱۰ نفر رسیده است، گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدید در این بیمارستان بستری نشده است.

فرماندار جویبار به شعار امسال بنام جهش تولید طبق فرمایشات رهبر انقلاب اشاره کردو گفت: همه باید شرایط و بستر را به گونه‌ای مهیا کنیم که با همکاری تولید کنندگان، بخش خصوصی و حوزه دانشگاهی شاهد رونق و جهش تولید در کشور باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره فرهنگ و ارشاد جامعه رهبر انقلاب سالن اجتماعات سرمایه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست

رشیدی کوچی نماینده مجلس با انتقاد از تلاش برای تعطیلی پنجشنبه ها، خواستار تایید تعطیلی هفتگی روزهای جمعه - شنبه شد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران در مورد طرح مجلس برای افزایش تسهیلات آخر هفته، گفت: اینکه هر کاری را بخواهیم سیاسی کنیم و آسمون ریسمون ببافیم که حرفمان را به کرسی بنشنایم اشتباه است. مجلس تصمیم گرفت که در طرحی یک روز به تعطیلات آخر  هفته اضافه کند نگاه ما نیز این بود که با توجه به اینکه در کل دنیا تعطیلات آخر هفته، شنبه و  یکشنبه است ‌و در کشور ما این تعطیلات جمعه است.

وی افزود: ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم و اگر قرار است تعطیلات را اضافه کنیم روز شنبه باشد که فاصله  تعطیلات ما با دیگر کشورها کم و‌دو روز شود.
او اظهار کرد: متاسفانه عده ای با اینکه روز شنبه تعطیل شود مخالف هستند. دیدیدم در فضای اقتصادی کشور نیز فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی با تعطیل شدن روز شنبه موافق هستند و تاکید کردند که در صورتی که شنبه ها تعطیل شود در مراودات اقتصادی ‌و تجاری قویتر عمل می کنند. 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها بیان کرد: عده ای با این استدلال که شنبه برای یهودی هاست که استدلال بی ربطی است با تعطیلات شنبه مخالفت کردند. آنها تلاش می کنند پنجشنبه ها تعطیل شود با این اتفاق  عملا چهار روز با اقتصاد دنیا فاصله داریم و این لج و لحبازی درست نیست و به نفع فضای‌تجاری و اقتصادی کشور نیست.  

رشیدی کوچی تصریح کرد: به ما که با تعطیلی شنبه موافق هستیم برچسب می زنند. وقتی که برچسب می زنند و می گویند شنبه برای  یهودی ها است زبان عده ای بسته می شود. 

این نماینده مجلس افزود: این استدلال که شنبه برای یهودی هاست و باید با تعطیل بودن آن مخالف باشیم جنبه کج فهمی و نافهمی دارد تا جنبه مذهبی و علمی چراکه روز جمعه که امورات مذهبی مان نظیر نماز جمعه و… انجام می شود تعطیل است.  

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم نمایندگان به تعطیلات جمعه و شنبه رای دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بحث تعطیلی شنبه یا پنجشنبه به کجا رسید؟ چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟ تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؟ توقف در بدیهیات

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد