Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:41:33 GMT

احداث 9 واحد مسکن مددجویی توسط سپاه آستارا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۴۰۶۵

احداث 9 واحد مسکن مددجویی توسط سپاه آستارا

به گفته فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا، بسیج سازندگی احداث مسکن 9 نفر از مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی را متقبل‌شده که کلنگ پنج واحد آن با اعتباری‌بر 350 میلیون تومان زمین زده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سرهنگ پاسدار جهان‌بخش آرمان صبح امروز در نشست خبری به مناسبت سال‌روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات سپاه ناحیه اظهار کرد: پزشکان و پرستاران درمانگاه سیدالشهدا از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ دو الی سه برابر افزایش پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام فوق به ۲۵۰ نفر از افراد محروم و بی‌بضاعت ویزیت و تزریقات رایگان ارائه شده است، افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته قرار است دوهزار و ۵۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش‌های مختلف در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه سپاه ناحیه با خرید و تولید ۱۲۱ هزار عدد ماسک یک‌بار مصرف التهاب و ترس ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داد، تصریح کرد: ۶۰ هزار عدد از این ماسک‌ها از یک شرکت تولیدی در مشهد مقدس خریداری و ۶۱ هزار عدد آن نیز توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی تولید شده است.

آرمان اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه را در سه مرحله و مقدار کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده را بیش از ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مرحله اول این طرح اوایل ماه مبارک رمضان، مرحله دوم آن ۱۴ و ۱۵ رمضان و مرحله سوم آن عید سعید فطر برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با بیان اینکه بسیج سازندگی احداث مسکن ۹ نفر از مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی را متقبل‌شده که کلنگ پنج واحد آن با اعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون تومان زمین زده است، گفت: مساحت هر یک از واحدها ۵۰ مترمربع است که تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

آرمان توزیع ۱۱۷ تن مواد ضدعفونی‌کننده در بین مردم، مشارکت در تدفین فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشارکت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح غربال‌گری ویروس کووید ۱۹ را از دیگر اقدامات سپاه ناحیه در راستای پیش‌گیری از شیوه ویروس کرونا دانست.

به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در دو اردیبهشت ماه سال ۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی تأسیس شد که نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی قدس و نیروی هوافضا از شاخه‌های چهارگانه این نهاد انقلابی می‌باشد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسکن سپاه انقلاب اسلامی سپاه ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود