Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری سیستم بانکی در بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب، گفت: کار بازسازی خانه‌های روستایی آسیب‌دیده از زلزله، قبل از شروع فصل سرما به اتمام می‌رسد.

جواد رحمتی در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بازسازی به خانواده‌های آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های میانه و سراب، اظهار کرد: بعد از تصویب تسهیلات در هیأت دولت، بانک‌های عامل با حضور میدانی در روستاهای زلزله‌زده، کار تشکیل پرونده را آغاز کردند و خوشبختانه قبل از شروع فصل کاری، پرونده متقاضیان تسهیلات تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از این لازم است در گردش کار پرداخت تسهیلات تسریع شود تا بتوانیم قبل از شروع فصل سرما، کار بازسازی واحدهای آسیب‌دیده را به اتمام برسانیم.

وی از مدیران بانک‌های عامل خواست تا با تقویت نیروی انسانی، موانع احتمالی در پرداخت تسهیلات را رفع کنند و تا جایی که ممکن است امور اداری را در محل روستاها انجام دهند.

رحمتی همچنین از فرمانداران سراب و میانه خواست تا به موازات بازسازی خانه‌های روستایی، کاستی‌های موجود در زیرساخت‌های منطقه را شناسایی و از ظرفیت تسهیلات بازسازی برای رفع این کاستی‌ها استفاده کنند.

وی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: فعالیت‌های تخصصی این بنیاد همواره مایه خیروبرکت بوده و هیچ نگرانی از بابت بازسازی مناطق زلزله‌زده نداریم.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این جلسه از همکاری بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات بازسازی تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی ساکنان مناطق زلزله‌زده، کار بازسازی با سرعت و کیفیت قابل قبول انجام می‌شود.

عزیزالله مهدیان با بیان این‌که صددرصد از تسهیلات بازسازی تأمین شده است، افزود: سال گذشته 50 درصد از کمک‌های بلاعوض دولت به ساکنان این مناطق تخصیص یافت و باقی‌مانده آن امسال پرداخت می‌شود.

حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی هم در این جلسه از اختصاص سه هزار سهمیه تسهیلات بازسازی به مناطق زلزله‌زده میانه و سراب خبر داد و گفت: تاکنون 98 درصد از این سهمیه به بانک‌های عامل معرفی شده و 88 درصد از آنها به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه فرماندار سراب و معاون فرماندار میانه و همچنین مدیران بانک‌های ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بازسازی در مناطق زلزله‌زده، مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را بیان کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده پرداخت تسهیلات میانه و سراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها