Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:26:42 GMT

رضازاده: برخی انتقادها به مجلس دهم غیرمنصفانه بود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۴۲۱۶

رضازاده: برخی انتقادها به مجلس دهم غیرمنصفانه بود

حسین رضازاده روز چهارشنبه در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: از لشکر سلامت از جمله کارکنان وزارت بهداشت، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که جانانه در جبهه سلامت با از خودگذشتی سلامت را به مردم هدیه کردند، قدردانی می‌کنم و سال تاسیس سپاه پاسداران را تبریک می‌گویم.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس به وضعیت عمرانی حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: درخصوص وضعیت عمرانی شهرستان کازرون و کوهچنار باید بگویم در طول این دوره ۴ ساله با پیگیری مستمر و تلاش دولتمردان کارهای خوبی در این دو شهرستان صورت گرفت و جای دارد از هیات دولت و در راس آن رییس جمهوری محترم قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضازاده‌ عنوان کرد: عمده پروژه‌های این شهرستان‌ها در مراحل پایانی است و اگر دولت همت کند، به‌زودی مردم این شهرستان‌ها از وجود این خدمات از جمله این اقدامات سد بزرگ نرگسی و جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: ولیکن مشکلات دیگری درخصوص راهسازی و وضعیت اشتغال و کشاورزی در این دوشهرستان که عمده فعالیت مردم کشاورزی است همچنان باقی مانده است. جوانان تحصیلکرده زیادی به علت بیکاری قادر به تشکیل خانواده نبوده و این مشکل فقط با توسعه صنعتی این دو شهرستان امکانپذیر خواهد بود.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس تصریح کرد: متاسفانه در این دو شهرستان محرومیت، همچنان باقی است و امید است دولت در راستای تعدیل و حل مشکلات گام‌های موثری بردارد. جای دارد از دولت در این زمینه قدردانی کنم.

رضازاده درخصوص عملکرد مجلس دهم اظهار داشت: مجلس دهم اگر چه در بدترین شرایط سیاسی و اقتصادی کار خود را آغاز کرد با شرایط موجود از جمله فشارهای تحریم‌ها، اعتراضات شدید داخلی، سیل و زلزله و نهایتا کرونا و مسایل دیگر، توانست کشور را از این بحران‌ها خارج کند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس همچنین با تعیین بودجه مناسب سالانه و تصویب قوانین مناسب به صورت نسبی، معیشت مردم را تامین و کمک به دولت در روند پروژه‌ها، کشور را در شرایط مناسبی قرار داده ولی ضعف‌هایی داشته که متاسفانه ناشی از ساختار مجلس و انتخابات دارد که نیاز به اصلاح دارد.

این نماینده مجلس درخصوص موضوع شرایط سیاسی کشور و فشار بر مجلس و دولت بیان داشت: متاسفانه سال‌هاست که در کشور گروه‌های اجتماعی و سیاسی که بعضا وابسته به قدرت هم هستند به جای اینکه در روند ساخت و توسعه کشور همفکر و همراه باشند و تلاش کنند که مشکلات کشور سریع‌تر حل شود ولی هر کدام دیگری را مقصر می‌داند و در تلاش است که تمام مشکلات را بر گردن دیگری بیاندازد.

رضازاده ادامه داد: به همین منظور در طول این دوره ۴ ساله مجلس متاسفانه عده‌ای آگاهانه و عده‌ای ناآگاهانه با حملات شدید تخریبی که در شدیدتر از به توپ بستن مجلس توسط محمدعلی شاه بود، مجلس را به توپ تهمت بستند و از ویرانی تخریب و دیوار و بنا گذشته و به ویرانی شخصیت نماینده و مجلس انجامید.

وی یادآور شد: این عده نگاه مردم را نسبت به مجلسیان منفی کرد که باعث شد عده‌ای کثیری از مردم انگیزه حضور و مشارکت در سرنوشت خود را از دست بدهند. عده‌ای هم به تصور اینکه انتخاباشان همچنان تاثیرگذار نیست و کاری از دست منتخبین آنها برنمی‌آید حضور نیافتند و عده‌ای همچنان امیدوار به تاثیر حضور خود و بر حسب وظیفه شرعی، مشارکت در سرنوشت کردند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس گفت: امید است که این قشر عزیز و انقلابی امیدوار بمانند و امیدوار به آینده در انتخابات پیش‌رو حضور یابند و اجازه ندهند عده‌ای از عدم حضور مردم کشور را خانه عافیت خود یابند و بر سر گنج مراد بنشینند و در پشت تریبون‌ها و مجامع وانمودن کنند که ما معتمدین مردم هستیم و مردم به ما اعتماد کردند و شماها خائن بودید و خادمین شما را به عنوان خائن تلقی کنند، که همانا تاریخ ایران مملو از این دست حوادث تلخ است.

رضازاده خاطرنشان کرد: جای دارد از مردم شریف کازرون و کوهچنار قدردانی کنم که در طول این دوره ۴ ساله، بنده را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند و این را می‌گویم که اگر افتخار ادامه خدمت در مجلس یازدهم پیدا نکردم و خدا را شاکرم که در جهت دفاع از حقوق شما مردم با تمام توان دفاع کردم و جلوی هیچ منعی کوتاه نیامدم و هیچ منعی را به جز شما نیاوردم.

وی افزود: آنچه حقوق مسلم شما بود تا جایی که امکان داشت از خود مایه گذاشتیم و دفاع کردیم. خدای ناکرده نه اهل زدو بند پشت پرده و نه اهل باج دادن و باج گرفتن و نه اهل رانت‌خواری و مسائل دیگر بودیم.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس گفت: افتخار خود و خانواده عزیزم این بود که به عنوان خدمتگزار شما مردم عزیز علاوه بر مال، جان خود را که عزیزترین عضو خانواده بود به عنوان وظیفه تقدیم ملت ایران و اسلام کردیم.

رضازاده عنوان کرد: عده‌ای نیز با جوسازی و تخریب برای رسیدن به مفاسد و مقاصد شوم خود و خارج کردن خدمتگزاران از صحنه خدمت با دروغ‌پردازی و تهمت و ایجاد فضای مسموم ، فضای شورای نگهبان را طوری مخدوش کردند که متاسفانه اعضای شورای نگهبان که افرادی متدین، خداشناس و خداترس و منصف بودند ودر مقام قضاوت علیرغم کشف حقیقت و واقعیت، فرصت مناسب را برای اعلام پیدا نکردند و باعث شد این سرباز کوچک نتوانم در این سنگر در خدمت شما عزیزان باشم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم اهل مفاسد نبودم و خود از مبارزین با مفاسد بودم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس یازدهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حسین رضازاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس یازدهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حسین رضازاده مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس یازدهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حسین رضازاده عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست