Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان جنگ نوین لشکر عملیاتی زرهی ۸ نجف اشرف از تلاش پاسداران این یگان برای رفع آلودگی‌های زیستی از پهنه استان اصفهان خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حشمت الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنجان اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با شکل‌گیری این نهاد مقدس به فراخور زمان در صحنه‌های مختلف از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، مبارزه با استکبار جهانی، سیل، زلزله حضوری پرشور داشته‌اند و همواره در تلاش بوده‌اند در زمان‌های مختلف در خدمت مردم بوده و نقش آفرینی ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا پاسداران استان اصفهان همچون دوران مختلف در میدان نبرد با این ویروس منحوس حضور یافته و در قالب رزمایش مدافعان سلامت برای رفع آلودگی‌های زیستی از پهنه استان تلاش می‌کنند.

فرمانده یگان جنگ نوین لشکر عملیاتی زرهی هشت نجف اشرف تصریح کرد: عملیات دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه لشکر عملیاتی زرهی هشت نجف اشرف در قالب 20 اکیپ با سامانه‌های رفع آلودگی از زمین و اماکن از زمان اطلاع از شیوع این ویروس در استان آغاز شده و تاکنون 9 شهرستان استان اصفهان ضدعفونی و گندزدایی شده است و بیش از 800 هزار لیتر برای ضد عفونی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی بیان کرد: شهرستان لنجان دهمین شهرستانی است که این رزمایش در آن به مرحله اجرا رسیده است و شهر باغبادران و 25 روستای تابع بخش باغبهادارن ضد عفونی و گندزدایی شده است.

امیر نصیرزاده: مبارزه با کرونا برای نیروهای مسلح رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است«رژه خدمت» نمادی برای در کنار مردم بودن/مقابله بیولوژیک نیروهای مسلح آذربایجان شرقی تا پایان شکست کرونا + فیلمرزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به جهت قطع شیوع کرونا ویروس برگزار شد

رامین نبی جانشین یگان جنگ نوین لشکر عملیاتی زرهی هشت نجف اشرف نیز گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل بحران به وجود آمده و خطراتی که مردم را مورد تهدید قرار داده است در کنار دیگر مدافعان عرصه بهداشت و سلامت قرار گرفته‌اند و با پذیرفتن خطرات این مسیر در تلاش هستند بار دیگر امنیت و سلامت آنان را تضمین کنند.

وی افزود: عملیات‌های دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی با استفاده از محلول‌های کلر و آب ژاول در قالب دستورالعمل‌های ترکیب این مواد و با حضور اکیپ‌های تخصصی در استان اصفهان در حال انجام است و قطعا این مسیر ادامه می‌یابد.

جانشین یگان جنگ نوین لشکر عملیاتی زرهی هشت نجف اشرف تصریح کرد: به آحاد مردم فهیم استان توصیه می‌کنیم با ماندن در منازل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار سربازان عرصه بهداشت و سلامت قرار گیرند به گونه‌ای عمل کنند تا بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/ 174/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع بیولوژیک استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6090776

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب