Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@05:15:54 GMT

زمان جدید آزمون‌های علوم پزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۴۶۲۹

دکتر آبتین حیدرزاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به همه‌گیری کروناویروس و لغو آزمون‌های علوم پزشکی در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۹۹، زمان جدید آزمون‌ها اعلام شد.

وی افزود: بر اساس زمان‌های تعیین شده جدید برای برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی، آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در ۵ تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی به صورت الکترونیک در روز ۶ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین آزمون فلوشیپ در ۹ مرداد، همزمان با این آزمون ملی دندانپزشکی به صورت الکترونیک در ۹ مرداد، آزمون ارتقا و ارزشیابی داروسازی نیز به صورت الکترونیک در ۹ مرداد برگزار خواهد شد.

حیدرزاده یادآور شد: آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی نیز در ۱۶ مردادماه به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون پذیرش دکتری تخصصی علوم پزشکی نیز به صورت الکترونیک در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی خبر داد و گفت: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی نیز در صبح و عصر روز ۲۰ شهریور ۹۹ برگزار خواهد شد.

حیدرزاده درباره زمان آزمون‌های جامع داروسازی و علوم پایه دندانپزشکی نیز یادآور شد: این آزمون‌ها به صورت الکترونیک در روز ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: آزمون دانشنامه (بورد) و گواهینامه تخصصی بالینی پزشکی در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه ۹۹ به صورت الکترونیک (و همزمان) برگزار می‌شود. همچنین آزمون دانشنامه (بورد) فوق تخصصی بالینی پزشکی در ۲۹ شهریورماه ۹۹ به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی درباره زمان آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی بالینی دندانپزشکی اظهار داشت: این آزمون در ۲۱ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

تقویم جدید آزمون‌های علوم پزشکی در سال ۹۹

ردیف آزمون تاریخ ۱ آزمون دستیاری پزشکی ۵ تیرماه ۹۹ ۲ آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تیرماه ۹۹ ۳ آزمون فلوشیپ (تکمیلی تخصصی) ۹ مرداد ۹۹ ۴ آزمون ملی دندانپزشکی ۹ مرداد ۹۹ ۵ آزمون ارتقا و ارزشیابی داروسازی ۹ مرداد ۹۹ ۶ آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی ۱۶ مرداد ۹۹ ۷ آزمون پذیرش دکتری تخصصی علوم پزشکی ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۹۹ ۸ آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۲۳ و ۲۴ مردادماه ۹۹ ۹ آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی ۲۰ شهریور ۹۹ ۱۰ آزمون‌های جامع داروسازی و علوم پایه دندانپزشکی ۲۱ شهریور ۹۹ ۱۱ آزمون دانشنامه (بورد) و گواهینامه تخصصی بالینی پزشکی ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه ۹۹ ۱۲ آزمون دانشنامه (بورد) فوق تخصصی بالینی پزشکی ۲۹ شهریورماه ۹۹ ۱۳ آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی بالینی دندانپزشکی ۲۱ مهرماه ۹۹

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: صورت الکترونیک آزمون های علوم پزشکی تخصصی بالینی پزشکی ۹۹ برگزار می شود برگزار خواهد شد آزمون دانشنامه آزمون دستیاری شهریورماه ۹۹ علوم پایه پزشکی نیز تیرماه ۹۹ مرداد ۹۹ ۹ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی